dc.contributor.author | Κοφίνης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Kofinis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-01T10:58:33Z | |
dc.date.available | 2023-02-01T10:58:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57003 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24701 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προτυποποίηση | el |
dc.subject | Τροχιά προσπέρασης | el |
dc.subject | Γωνιακό Διάγραμμα | el |
dc.subject | Δέκτης GNSS | el |
dc.subject | Προσομοιωτής οδήγησης | el |
dc.subject | Modeling | en |
dc.subject | Overtaking Trajectory | en |
dc.subject | Azimuth Diagram | en |
dc.subject | GNSS Receiver | en |
dc.subject | Driving Simulator | en |
dc.title | Προτυποποίηση τροχιάς προσπέρασης, με βάση δυναμικά χαρακτηριστικά οχήματος αξιοποιώντας δεδομένα από οδικό πείραμα και προσομοιωτή οδήγησης | el |
dc.title | Passing path assessment, based on vehicle dynamic features utilizing data from field driving experiment and driving simulator | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωμετρικός Σχεδιασμός Οδών | el |
heal.classification | Geometric Design of Roads | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-11-04 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης αυτόνομων οχημάτων, χρησιμοποιώντας δεδομένα από προσομοιωτή οδήγησης και όχημα με προσαρμοσμένο δέκτη GNSS. Η τροχιά της προσπέρασης μελετήθηκε σε προσομοιωτή οδήγησης για τρία όρια ταχυτήτων (70km/h, 80km/h, 90km/h) και σε οδικό πείραμα με καταγραφή θέσης μέσω δέκτη GNSS για δύο όρια ταχυτήτων (90km/h, 110km/h). Το υπό προσπέραση όχημα κινείται με σταθερή ταχύτητα και μειωμένη κατά 20 km/h από το εκάστοτε όριο ταχύτητας. Το σενάριο του πειράματος αφορούσε υπεραστική οδό χωρίς κυκλοφορία στην αντίθετη κατεύθυνση. Τα δεδομένα που προέκυψαν, αρχικά αναλύθηκαν και επεξεργάστηκαν με τη μέθοδο του γωνιακού διαγράμματος, με στόχο να προσδιοριστεί η γεωμετρία των αντίρροπων τόξων του οχήματος που επιχειρεί ελιγμό προσπέρασης. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκε η μέθοδος της κλωθοειδούς καμπύλης και ο υπολογισμός των απαραίτητων παραμέτρων της. Μελετήθηκε η τροχιά της προσπέρασης και οι παράμετροι που αφορούν στις πλευρικές αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων στα σημεία πιθανής σύγκρουσης τους. Για την στατιστική ανάλυση των παραγόμενων παραμέτρων, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος των θηκογραμμάτων και παράλληλα κατασκευάστηκαν, μέσω του στατιστικού δείγματος, μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης για την ακτίνα εξόδου και το συνολικό μήκος, της πρώτης φάσης του ελιγμού της προτυποποιημένης προσπέρασης. | el |
heal.abstract | The main objective of this Thesis is to model the passing path of autonomous vehicles, using data from a driving simulator and a vehicle with an adapted GNSS receiver. The overtaking trajectory was studied in a driving simulator for three speed limits (70km/h, 80km/h, 90km/h) and in a field driving experiment with position tracking via a GNSS receiver for two speed limits (90km/h, 110km/h). The initial preceding vehicle shall be driven at a fixed speed, reduced by 20 km/h from the respective speed limit. The scenario of the experiment involved two-lane long urban road with zero opposite traffic. The data obtained were initially analyzed and processed by the azimuth diagram method, in order to determine the geometry of the counter arcs of the vehicle attempting overtaking maneuver. Then the clothoid curve method was applied and the necessary parameters were calculated. The passing path and the parameters relating to the lateral distances between the vehicles at the points of their possible impact have been examined. For the statistical analysis of the derived parameters, the method of boxplots was used. In addition linear regression models for the lane exit radius and the total length of the first phase of the maneuver of the modeled overtake were constructed. | en |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.advisorName | Mavromatis, Stergios | el |
heal.committeeMemberName | Λοίζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Loizos, Andreas | en |
heal.committeeMemberName | Giannis, George | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: