dc.contributor.author | Σκούρτη, Βαρβάρα | el |
dc.contributor.author | Skourti, Varvara | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T07:42:09Z | |
dc.date.available | 2023-02-02T07:42:09Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57035 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24733 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός Πεζογέφυρας | el |
dc.subject | Τοξωτές πεζογέφυρες | el |
dc.subject | Φορέας τόξο - ελκυστήρα | el |
dc.subject | Μεταλλική γέφυρα | el |
dc.subject | Tied-arch Footbridge | en |
dc.subject | Footbridge Design | el |
dc.subject | Steel Footbridge | el |
dc.subject | Πεζογέφυρα στη Βούλα | el |
dc.subject | Footbridge Vibrational behaviour | en |
dc.title | Σχεδιασμός Τοξωτής Πεζογέφυρας στη Βούλα | el |
dc.title | Design of tied-arch footbridge at Voula | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Structural engineering | en |
heal.classification | Bridge Design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-11-02 | |
heal.abstract | Η αναβάθμιση μιας περιοχής γεννά νέες ανάγκες για την ασφαλή και ταχύτερη διέλευση αστικής οδού, ώστε να εξυπηρετείται κάθε ομάδα ανθρώπων. Εξ αυτού πραγματώνεται η μελέτη για την κατασκευή μεταλλικής πεζογέφυρας, τοξωτού τύπου συμβάλοντας ταυτόχρονα στην περιβαλλοντική αισθητική της παραλιακής Λεωφόρου Ποσειδώνος, στην περιοχή της Βούλας. Πρωτίστως παρατίθεται η πολυχρηστικότητα του χάλυβα, ανάλογα με τη χημική του σύσταση και τον κλάδο που προορίζεται, με τα πλεονεκτήματα του να τον καθιστούν θεμελιώδες υλικό στην γεφυροποιία. Έπειτα αναφέρονται τα κριτήρια για τα είδη γεφυρών καθώς και τα επιμέρους δομικά μέλη. Εν συνεχεία καθορίζεται η γεωμετρία του φορέα και υπολογίζονται τα φορτία και οι δυνάμεις για τους συνδιασμούς των οριακών καταστάσεων. Για την προσομοίωση χρησιμοποιείται το λογισμικό SOFiSTiK, ώστε να γίνουν οι ελαστικές αναλύσεις και οι έλεγχοι μελών και επάρκειας διατομών σε όρους τάσεων. Ακολούθως εξετάζεται η δυναμική συμπεριφορά της πεζογέφυρας σε περιοδική φόρτιση κατά τη διέλευση των πεζών, από την οποία προέκυψαν αμελητέες επιταχύνσεις. Τα επιμέρους μέλη του φορέα συνδέονται συγκολλητά μεταξύ τους, ενώ για τους αναρτήρες τοποθετούνται κομβοελάσματα. Ακόμη για τον υφιστάμενο φορέα έγινε επιλογή σφαιρικών εφεδράνων και διαμορφώθηκε μεταλλικός αρμός για την ασφαλή εκτόνωσή του. Τέλος αναφέρονται επιγραμματικά τα στάδια κατασκευής για την διαμόρφωση του φορέα και προσμετράται προσεγγιστικά το κόστος για την υλοποίησή του. | el |
heal.abstract | The upgrading of an area creates new needs for safe and faster urban road crossing, so that every group of people can be served. Hence the study for the construction of a steel pedestrian bridge, tied-arch type, while upgrading the environmental aesthetics of the coastal Poseidonos Avenue, in the area of Voula. Above all, the versatility of steel is listed, depending on its chemical composition and the sector it is intended for, with its advantages making it a fundamental material in bridge construction.Then the geometry of the vector was determined and the loads and forces for the combinations of limit states were calculated. For the simulation, the SOFiSTiK software was used, in order to perform the elastic analyses and the checks of members and adequacy of cross-sections in terms of stresses (von Mises stress). Subsequently, the vibrational behaviour of footbridges under pedestrian loading was examined, from which negligible accelerations were derived. The individual members of the carrier are welded to each other, while for the hangers are used connection plates. In addition, for the existing body, spherical bearings were selected and a metal joint was formed for its safe expansion.Finally, the stages of construction for the configuration of the organization are briefly mentioned and the approximate cost for its implementation is counted. | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.advisorName | Thanopoulos, Pavlos | en |
heal.committeeMemberName | Γαντές, Χαράλαμπος | el |
heal.committeeMemberName | Gantes, Charalampos | en |
heal.committeeMemberName | Βαμβάτσικος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Vamvatsikos, Dimitrios | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 106 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: