dc.contributor.author | Ντοκόπουλος - Κουράκλης, Νίκος | el |
dc.contributor.author | Papadopoulou, Sotiria | en |
dc.contributor.author | Papadopoulou, Aspasia | en |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Ασπασία | el |
dc.contributor.author | Ntokopoulos - Kouraklis, Nikos | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T10:39:08Z | |
dc.date.available | 2023-02-02T10:39:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57047 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24745 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πολυχώρος | el |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Θυμαράκια | el |
dc.subject | Κοντέινερ | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Δημιουργική απασχόληση | el |
dc.subject | Multi-use center | en |
dc.subject | Kindergarten | en |
dc.subject | Children | en |
dc.subject | Thymarakia | en |
dc.subject | Container | en |
dc.subject | Creative activities | en |
dc.title | Το παιδί στο κέντρο: νηπιαγωγείο και πολυχώρος στα Θυμαράκια | el |
dc.title | Children in the center: kindergarten and multi-use space at Thymarakia | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μεσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτυεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Δημόσιο κτίριο | el |
heal.classification | Public building | en |
heal.classification | Architecture | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-09-28 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική μελετά τη δημιουργία ενός πολυχώρου - κέντρου για το παιδί καθώς και ενός νηπιαγωγείου στη γειτονιά των Θυμαρακίων. Το θέμα μας χωροθετείται σε οικόπεδο επί της οδού Λιοσίων όπου σήμερα έχουν τοποθετηθεί κοντέινερ για τη στέγαση χώρου προσχολικής εκπαίδευσης. Τέτοιου είδους νηπιαγωγεία - κοντέινερ εντοπίζονται σε όλη την Αθήνα με αποτέλεσμα την μείωση των ποιοτικών χώρων που αναφέρονται στο παιδί. Αναγνωρίζοντας την κατοικία, το πράσινο και το σχολείο ως βασικές ενότητες χώρου δραστηριοποίησης του παιδιού, επιλέγουμε να παρέμβουμε σε μία γειτονιά όπου οι χώροι αυτοί εκλίπουν, όχι μόνο με τη δημιουργία ενός χώρου εκπαίδευσης αλλά και ενός πολυχώρου που στοχεύει στην ποιοτική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου. Η παρέμβασή μας έρχεται και συμπληρώνει ένα σημείο της περιοχής με συμπαγή όρια και μεγάλες ασυνέχειες χρήσεων. Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία μιας κεντρικής χάραξης στο οικόπεδο που οδηγεί σε μία εσωτερική πλατεία και ενός κτιρίου που αρθρώνεται γύρω από την πλατεία αυτή σαν μία ενιαία γραμμή που σταδιακά χαμηλώνει και σβήνει προς τη γειτονιά. Με εργαλεία την πολλαπλότητα των οπτικών φυγών, την εκτόνωση στον δημόσιο χώρο και τη μεταβλητότητα, σχεδιάζουμε ένα οικοδομικό τετράγωνο που στεγάζει χρήσεις δημιουργικής απασχόλησης, εκπαίδευσης και παιχνιδιού, έναν χώρο συνάντησης για τη γειτονιά. | el |
heal.abstract | The present thesis studies the creation of a multi-use center for children, as well as a kindergarten in the neighborhood of Thymarakia. Today, our design site is occupied by containers for the purpose of preschool education. This type of kindergarten - containers can be spotted all over Athens, resulting in the reduction of quality spaces for children. Having recognized housing, green space and school as the key spaces for children, we choose a neighborhood where such spaces don’t exist, to design not only an educational unit but a multi-use space that promotes quality free time. Our design proposal completes an area with vast boundaries and discontinuities of land uses. This is achieved through marking out a central route that leads to an inner square which is surrounded by a building in the form of a single line that slowly descends towards the neighborhood. Using multiple visual connections, connections to the public space and versatility, we design a place to play, create and learn, a place to meet in the neighborhood. | en |
heal.advisorName | Αγγελής, Γιώργος | el |
heal.advisorName | Aggelis, Giorgos | en |
heal.committeeMemberName | Γκανιάτσας, Βασίλης | el |
heal.committeeMemberName | Gkaniatsas, Vasilis | en |
heal.committeeMemberName | Κλαμπατσέα, Ειρήνη | el |
heal.committeeMemberName | Klampatsea, Eirini | en |
heal.committeeMemberName | Terzoglou, Nikolaos-Ion | en |
heal.committeeMemberName | Τερζόγλου, Νικόλαος-Ίων | el |
heal.committeeMemberName | Βασιλάτος, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Vasilatos, Panagiotis | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: