dc.contributor.author |
Αθανασόπουλος, Παναγιώτης Ραφαήλ
|
el |
dc.contributor.author |
Athanasopoulos, Panagiotis Rafail
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-02-03T08:05:30Z |
|
dc.date.available |
2023-02-03T08:05:30Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57054 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24752 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρική γεννήτρια |
el |
dc.subject |
Diesel-electric generator |
en |
dc.subject |
Πολεμικό πλοίο |
el |
dc.subject |
Μόνιμη κατάσταση λειτουργίας ηλεκτροκινητήρων |
el |
dc.subject |
War-ship |
en |
dc.subject |
Steady-state operation of thermal power unit |
en |
dc.title |
Ολοκληρωμένη μελέτη λειτουργίας ηλεκτρογεννήτριας σε ειδικού τύπου πλοία |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ηλεκτρική Μηχανή |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-11 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της ακόλουθης διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια
πλήρης περιγραφή των ηλεκτρικών μηχανών σε ειδικού τύπου πλοία
καθώς επίσης και μια περιγραφή των παρελκόμενων βοηθητικών
συστημάτων.
Πιο συγκεκριμένα έχει γίνει λόγος για τα κριτήρια επιλογής
ηλεκτρικής γεννήτριας, η οποία θα επιλεχθεί για χρήση σε ένα πλοίο.
Αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ύπαρξης
πλήρους εξηλεκτρισμένου πλοίου. Περαιτέρω, γίνεται μία σύντομη
παρουσίαση στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό. Ακολουθείται μια
αναλυτική περιγραφή τόσο της κινητήριας μηχανής, η οποία μπορεί να
λειτουργήσει μαζί με την ηλεκτρική γεννήτρια, όσο και της ίδιας της
γεννήτριας. Επιπροσθέτως, περιγράφονται αναλυτικά τα πλεονεκτήματα
και τα μειονεκτήματα σε κάθε περίπτωση τόσο των κινητήριων μηχανών
όσο και των τύπων των ηλεκτρικών γεννητριών.
Εν συνεχεία, παρατίθενται αναλυτικά όλα τα δίκτυα μίας
ηλεκτρικής μηχανής, όπως:
• σύστημα πετρελαίου,
• σύστημα γλυκού ύδατος,
• σύστημα θαλασσινού ύδατος,
• σύστημα ελαίου
• σύστημα αέρα.
Τέλος, έχει γίνει μία προσομοίωση της μονάδας παραγωγής
ηλεκτρικής ενέργειας σε πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού στη μόνιμη
κατάσταση ως προς τα όρια λειτουργίας της ενεργού και άεργου ισχύος. |
el |
heal.sponsor |
The purpose of this thesis is to describe the electric generators for navy
vessels, as well as to describe the respective auxiliary systems.
More specifically, the selection / dimensioning criteria of electric generators
for a ship are analyzed. Special attention is given for the advantages and
disadvantages of all-electric ship, while an introduction for the supplementary
electrical equipment is presented.
Then the electric power unit’s sub-systems are mentioned:
• Fuel circuit.
• Treated water circuit.
• Sea water cooling circuit.
• Lubricating oil circuit.
• Compressed air circuit.
Finally, a MATLAB simulation tool is developed for the calculation of the
steady-state limitations of active and reactive power for a typical diesel-electric
power unit of Hellenic Navy vessels. |
en |
heal.advisorName |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνόπουλος, Αντώνης |
el |
heal.committeeMemberName |
Κλαδάς, Αντώνης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
134 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|