HEAL DSpace

Διερεύνηση των επιπτώσεων της μείωσης ταχυτήτων, ως μέτρο ήπιας κυκλοφορίας, μέσω χρήσης προσομοίωσης πολλαπλών πρακτόρων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζαργιαννάκη, Ευτυχία el
dc.contributor.author Zargiannaki, Eftychia en
dc.date.accessioned 2023-02-10T10:18:04Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57119
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24817
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.subject Προσομοίωση πρακτόρων el
dc.subject Ήπια κυκλοφορία el
dc.subject Εκτίμηση επιπτώσεων el
dc.subject Αστικό οδικό δίκτυο el
dc.subject Επίπεδο μητρόπολης el
dc.subject Agent-based simulation en
dc.subject Traffic calming en
dc.subject Impact assessment en
dc.subject Urban road network en
dc.subject Metropolitan area en
dc.title Διερεύνηση των επιπτώσεων της μείωσης ταχυτήτων, ως μέτρο ήπιας κυκλοφορίας, μέσω χρήσης προσομοίωσης πολλαπλών πρακτόρων el
dc.title "Assessing the impacts of reducing speeds, as a traffic calming measure, at network level. A multimodal agent-based simulation." en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή Τεχνική el
heal.dateAvailable 2024-02-09T22:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-22
heal.abstract Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των επιπτώσεων της μείωσης των ταχυτήτων στην μητρόπολη του Βερολίνου. Η μείωση των ταχυτήτων ερευνάται στα πλαίσια της ήπιας κυκλοφορίας, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί μέσα από διάφορες στρατηγικές και μέτρα, και έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ζωής των πολιτών στην περιοχή. Στην παρούσα μελέτη προτείνεται μια νέα μεθοδολογική προσέγγιση για την διερεύνηση των επιπτώσεων της ήπιας κυκλοφορίας, η οποία συσχετίζει τη μείωση των ταχυτήτων με τη συμμόρφωση των οδηγών σε αυτές. Δημιουργούνται ένα σενάριο βάσης και 6 ακόμα σενάρια εξέτασης, από τον συνδυασμό σεναρίων που αφορούν τη μείωση των ταχυτήτων ανά επίπεδο ιεράρχησης των οδών και σεναρίων που αφορούν τη συμμόρφωση των οδηγών με τα νέα όρια. Τα σενάρια δοκιμών που διατυπώνονται παρουσιάζουν ακραίες πραγματικότητες, όπου το όριο ταχύτητας στους περισσότερους αστικούς δρόμους του Βερολίνου μειώνεται φτάνοντας στα 30 km/h ή και στα 15 km/h. Για την προσομοίωση των σεναρίων χρησιμοποιείται το πρόγραμμα MATSim (Multi-Agent Transport Simulation) στο οποίο εισάγονται πληροφορίες για το Βερολίνο που έχουν συγκεντρωθεί στο έτοιμο σενάριο “Open-Berlin” αφού πρώτα έχουν ενημερωθεί τα χαρακτηριστικά των οδικών συνδέσμων κατά τα προτεινόμενα σενάρια. Για την ενημέρωση αυτή, αναπτύχθηκε νέο εξωτερικό εργαλείο, το οποίο διαμορφώνει την ταχύτητα ελεύθερης ροής και τη χωρητικότητα των οδών. Τα ευρήματα αυτής της μελέτης δείχνουν ότι όταν ηπιοποιείται η κυκλοφορία στους αστικούς οδικούς συνδέσμους αυξάνονται σημαντικά οι μετακινήσεις, οι επιβατικές ώρες και τα επιβατοχιλιόμετρα με χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, ενώ το αντίθετο συμβαίνει στις μετακινήσεις με αυτοκίνητα. Αν και τα όρια ταχύτητας είναι μειωμένα στους εσωτερικούς αστικούς δρόμους στα περισσότερα από τα σενάρια, η μείωση της μέσης ταχύτητας ταξιδιού των αυτοκινήτων δεν είναι τόσο υψηλή όσο αναμενόταν. Ένα σημαντικό συμπέρασμα της ανάλυσης είναι ότι τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται για μεγαλύτερες αποστάσεις σε όλα τα σενάρια δοκιμών. Στις προσομοιώσεις, η συμμόρφωση του οδηγού με τα νέα όρια ταχύτητας φαίνεται να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας που επηρεάζεται έντονα από τις σχεδιαστικές παρεμβάσεις που εφαρμόζονται σε μια περιοχή ήπιας κυκλοφορίας. el
heal.abstract The aim of this thesis is to investigate the effects of reducing speeds in the metropolis of Berlin. The reduction of speeds is researched in the context of traffic calming, which can be implemented through various strategies and measures, and has the effect of improving the lives of citizens in the area. In the present study, a new methodological approach is proposed to investigate the effects of traffic calming, which correlates the reduction of speeds with drivers' compliance with them. A base scenario and 6 more test scenarios are created, from the combination of scenarios concerning the reduction of speeds per road hierarchy level and scenarios concerning drivers' compliance with the new speed limits. The test scenarios that are formulated present extreme realities, where the speed limit in most urban roads of Berlin drops to 30 km/h or even 15 km/h. To simulate the scenarios, a program called MATSim (Multi-Agent Transport Simulation) and the “Open-Berlin” scenario are utilized, after the characteristics of the road links have been updated according to the proposed scenarios. For this update, a new external tool was developed, which updates the free flow speed and capacity of each network link. The findings of this study show a considerably high increase in trips, passenger hours and passenger kilometers using public transport modes, when traffic calming links are created; the reserve change is observed in private cars trips. Although the speed limits are decreased in inner urban roads in most of the scenarios, the decrease of average travel speed of private cars is not so high as it was expected. Surprisingly, private cars are used for longer distances in all test scenarios. In simulations, driver compliance to the new speed limits seems to be a determinant factor that is strongly influenced by the design interventions applied in a traffic calming area. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Spyropoulou, Ioanna en
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Psarianos, Basil en
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής