dc.contributor.author | Πειθής, Στυλιανός | el |
dc.contributor.author | Peithis, Stylianos | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T08:42:53Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T08:42:53Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57123 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24821 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Γραμμικά μικτά μοντέλα | el |
dc.subject | Ελαστικότητα | el |
dc.subject | Καύσιμα | el |
dc.subject | Τιμή βενζίνης | el |
dc.subject | Traffic volume | en |
dc.subject | Linear mixed models | en |
dc.subject | Elasticity estimation | en |
dc.subject | Fuel | en |
dc.subject | Gasoline price | en |
dc.title | Impact analysis of gasoline price on traffic conditions in Athens | en |
dc.title | Ανάλυση της επιρροής της τιμής της βενζίνης στις κυκλοφοριακές συνθήκες της Αθήνας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή Υποδομή | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-11-04 | |
heal.abstract | Στόχος της συγκεκριμένης Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η ανάλυση της επιρροής της τιμής της βενζίνης στον κυκλοφοριακό φόρτο της Αθήνας. Για τον σκοπό αυτό συλλέχθηκαν δεδομένα σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης, τιμολόγησης της βενζίνης καθώς και άλλων παραμέτρων οι οποίες επηρεάζουν τον κυκλοφοριακό φόρτο όπως είναι τα κλιματικά δεδομένα. Η ανάλυση έγινε με χρήση γραμμικών μικτών μοντέλων (Linear Mixed Models) με πλήθος ανεξάρτητων μεταβλητών που ερμηνεύουν τις μεταβολές του κυκλοφοριακού φόρτου. Από την εφαρμογή της μεθοδολογίας για τη χρονική περίοδο Νοέμβριος 2021-Ιούλιος 2022 προέκυψαν τρία στατιστικά μοντέλα με κοινές μεταβλητές για διαφορετικές βάσεις δεδομένων, ανάλογα με την τοποθεσία των μετρητών κυκλοφοριακού φόρτου. Η αυξημένη τιμής της βενζίνης έχει αρνητική επίδραση στο μέγεθος του κυκλοφοριακού φόρτου ενώ σημαντική επίδραση έχουν και οι παράγοντες του κλίματος όπως η βροχόπτωση, η θερμοκρασία αλλά και η χρονική περίοδος δηλαδή αργίες, σαββατοκύριακα και σχολικές διακοπές. Ύστερα από την ανάλυση ελαστικότητας για τις παραπάνω ανεξάρτητες μεταβλητές προκύπτουν διαφορές ανάμεσα στην επιρροή αυτών για τον κυκλοφοριακό φόρτο εκτός και εντός του Δακτυλίου της Αθήνας. | el |
heal.abstract | The objective of this thesis is the impact analysis of gasoline price on traffic conditions in Athens. For this purpose, data concerning traffic conditions, gasoline prices and a wide variety of traffic shaping factors such as weather data was collected. In order to accomplish this thesis’ objective Linear Mixed Effects models with random effect intercept were deployed using as independent variables various metrics with explanative power about traffic volume’s fluctuations. During the application of the methods mentioned above three statistical models were constructed for separate databases, depending on the geographical position of the traffic flow measuring devices but with the same independent variables across all models. The rise of gasoline prices has a negative impact on traffic volume while the impact of other factors such weather conditions like temperature and rainfall are also substantial. Schools’ vacations, weekends and public holidays also have a decreasing impact in traffic conditions. After conducting an elasticity estimation for the independent variables mentioned, differences in the weight of impact between the traffic zones. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 67 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: