HEAL DSpace

Εφαρμογή αλγορίθμων κυρτής βελτιστοποίησης στην διαχείριση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοδωρόπουλος, Θεόδωρος el
dc.contributor.author Theodoropoulos, Theodoros en
dc.date.accessioned 2023-02-15T08:42:54Z
dc.date.available 2023-02-15T08:42:54Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57138
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24836
dc.rights Default License
dc.subject Κυρτή βελτιστοποίηση el
dc.subject Convex optimization el
dc.subject Distributed systems el
dc.subject Distribution systems el
dc.subject Voltage control el
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Load balancing el
dc.subject Έλεγχος τάσης el
dc.subject Κατανεμημένα συστήματα el
dc.subject Κατανεμημένη βελτιστοποίηση el
dc.title Εφαρμογή αλγορίθμων κυρτής βελτιστοποίησης στην διαχείριση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων el
heal.type doctoralThesis
heal.classification Πληροφορική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-11-08
heal.abstract Ο αυξανόμενος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΟ) αναμφίβολα θα αποτελέσει ενα επιπλεόν φορτίο για τα σύστηματα διανομής ενέργειας που θα απαιτήσουν λύσεις για τη διασφάλιση κανονικής λειτουργίας δικτύου και απρόσκοπτης φόρτισης ΗΟ. Η δίκαιη κατανομή ισχύος φόρτισης ΗΟ και η ευθυγράμμιση με τους περιορισμούς πτώσης τάσης μπορεί να αποτελέσει σημαντικό ζήτημα. Προς αυτή την κατεύθυνση , η εργασία μελετά ενα πλαίσιο διαχείρισης φόρτισης που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες οικιακής ενέργειας, τη ζήτηση φόρτισης ΗΟ και τους περιορισμούς πτωσης τάσης σε ακτίνικά δίκτυα διανομής. Η προσέγγισή μας χωρίζει το πρόβλημα φόρτισης σε δύο μέρη. Πρώτον, κατανέμεται ισχύς σε ζυγούς της γραμμής διανομής σύμφωνα με το σταθμισμένο αναλογικό κριτήριο δικαιοσύνης λαμβάνοντας υπ’όψη τη ζήτηση του στόλου των ΗΟ. Δεύτερον, ως αποτέλεσμα μιας διαδικασίας βελτιστοποίησης ελαχίστων τετραγώνων με περιορισμούς, κάθε ΗΟ λαμβάνει μια ανώτατη τιμή ισχύος φόρτισης. Και τα δύο προβλήματα επιλύονται με αλγόριθμους κυρτής βελτιστοποίησης αναφοράς καθώς και απο κατανεμημένους που εισήχθησαν για την επίλυση του προβλήματος για μεγάλους στόλους ΗΟ. Η ανάλυση αποδεικνύει ότι η λύση των κατανεμημένων αλγορίθμων είναι κοντά στην κεντρική λύση αναφοράς. Τα αποτελέσματα της προσομοίωσης φόρτισης ΗΟ υποδεικνύουν μια πιο ισορροπημένη κατανομή ισχύος φόρτισης ΗΟ σε σχέση με προσεγγίσεις γραμμικής και τετραγωνικής στρατηγικής βελτιστοποίησης. Παράλληλα μελετάται και το πρόβλημα διαχείρισης σε περιβάλλον ασύρματης και δυναμικής (εν κινήσει) φόρτισης με σκοπό την εναρμόνιση της συνολικής ισχύος φόρτισης ενός πλήθους οχημάτων σε ενα επιθυμητό προφίλ. el
heal.advisorName Ουζούνογλου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Κακλαμάνη, Δήμητρα el
heal.committeeMemberName Αμδίτης, Άγγελος el
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Τίγκελης, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 164 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής