dc.contributor.author |
Μπινιάρης, Θωμάς
|
el |
dc.contributor.author |
Biniaris, Thomas
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-03-01T11:46:54Z |
|
dc.date.available |
2023-03-01T11:46:54Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57176 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24874 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αποπλάνηση |
el |
dc.subject |
Παραπλάνηση |
el |
dc.subject |
Εικόνα |
el |
dc.subject |
Αντίληψη |
el |
dc.subject |
Ταυτότητα |
el |
dc.subject |
Εταιρικό σήμα |
el |
dc.subject |
Ένταξη |
el |
dc.subject |
Ουρμπανισμός |
el |
dc.subject |
Seduction |
en |
dc.subject |
Deception |
en |
dc.subject |
Image |
en |
dc.subject |
Representation |
en |
dc.subject |
Rreproduction |
en |
dc.subject |
Identity |
en |
dc.subject |
Brand |
en |
dc.subject |
Integration |
en |
dc.title |
Αρχιτεκτονική και αποπλάνηση / παραπλάνηση: αναζητώντας το μίτο της Αριάδνης |
el |
dc.title |
Architecture and seduction / deception: in search of Ariadne's clew |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Architecture |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-06-22 |
|
heal.abstract |
Η διαλεκτική μεταξύ της αρχικής αναπαράστασης ενός έργου και της μετέπειτα αναπαραγωγής αυτής. Η σχέση μεταξύ της αποτύπωσης και της επικοινωνίας μιας ιδέας, με μέσα που έχουν τη δύναμη να επινοήσουν μια νέα πραγματικότητα, καθώς και η διαδρομή από την ‘κατασκευή’ μιας εικόνας έως την ‘κατασκευή’ μιας αντίληψης. Η δύναμη της εικόνας που επηρεάζει τον τρόπο που σκέφτεται, σχεδιάζει, αυτοπροσδιορίζεται ο αρχιτέκτονας και οι κίνδυνοι: η λανθάνουσα αποπλάνηση/παραπλάνηση στην επικοινωνία, η ανάγκη για διακριτή εταιρική ταυτότητα, αλλά και οι επιπτώσεις στην μεγάλη κλίμακα. |
el |
heal.abstract |
The dialectic between the initial representation of an arch-work and its reproduction. The means of communication that invent a whole new meaning and the route from the ‘fabrication’ of an image to the ‘fabrication’ of a perception. The power of contemporary image, that sets the way an architect thinks, composes and redefines himself. The seduction/deception in architecture, the need of a brand identity and the consequences in the urban environment. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|