HEAL DSpace

Αρχιτεκτονική και αποπλάνηση / παραπλάνηση: αναζητώντας το μίτο της Αριάδνης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπινιάρης, Θωμάς el
dc.contributor.author Biniaris, Thomas en
dc.date.accessioned 2023-03-01T11:46:54Z
dc.date.available 2023-03-01T11:46:54Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57176
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24874
dc.rights Default License
dc.subject Αποπλάνηση el
dc.subject Παραπλάνηση el
dc.subject Εικόνα el
dc.subject Αντίληψη el
dc.subject Ταυτότητα el
dc.subject Εταιρικό σήμα el
dc.subject Ένταξη el
dc.subject Ουρμπανισμός el
dc.subject Seduction en
dc.subject Deception en
dc.subject Image en
dc.subject Representation en
dc.subject Rreproduction en
dc.subject Identity en
dc.subject Brand en
dc.subject Integration en
dc.title Αρχιτεκτονική και αποπλάνηση / παραπλάνηση: αναζητώντας το μίτο της Αριάδνης el
dc.title Architecture and seduction / deception: in search of Ariadne's clew en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-22
heal.abstract Η διαλεκτική μεταξύ της αρχικής αναπαράστασης ενός έργου και της μετέπειτα αναπαραγωγής αυτής. Η σχέση μεταξύ της αποτύπωσης και της επικοινωνίας μιας ιδέας, με μέσα που έχουν τη δύναμη να επινοήσουν μια νέα πραγματικότητα, καθώς και η διαδρομή από την ‘κατασκευή’ μιας εικόνας έως την ‘κατασκευή’ μιας αντίληψης. Η δύναμη της εικόνας που επηρεάζει τον τρόπο που σκέφτεται, σχεδιάζει, αυτοπροσδιορίζεται ο αρχιτέκτονας και οι κίνδυνοι: η λανθάνουσα αποπλάνηση/παραπλάνηση στην επικοινωνία, η ανάγκη για διακριτή εταιρική ταυτότητα, αλλά και οι επιπτώσεις στην μεγάλη κλίμακα. el
heal.abstract The dialectic between the initial representation of an arch-work and its reproduction. The means of communication that invent a whole new meaning and the route from the ‘fabrication’ of an image to the ‘fabrication’ of a perception. The power of contemporary image, that sets the way an architect thinks, composes and redefines himself. The seduction/deception in architecture, the need of a brand identity and the consequences in the urban environment. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής