dc.contributor.author |
Μπούρνια, Ίριδα Αναστασία
|
el |
dc.contributor.author |
Bournia, Irida Anastasia
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-03-10T09:29:55Z |
|
dc.date.available |
2023-03-10T09:29:55Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57225 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24923 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Προυσαλίδης |
el |
dc.subject |
Μπαταρίες |
el |
dc.subject |
υβριδική τεχνολογία |
el |
dc.subject |
Μύκονος |
el |
dc.subject |
Δήλος |
el |
dc.subject |
Batteries |
en |
dc.subject |
Ship |
en |
dc.subject |
Electric Propulsion |
en |
dc.subject |
Retrofit |
en |
dc.subject |
Mykonos - Delos |
en |
dc.title |
Διερεύνηση μετατροπής πλοίων πορθμειακής γραμμής Δήλου –
Μυκόνου σε υβριδικής τεχνολογίας με μπαταρίες |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυτική Μηχανολογία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-05-20 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η βιωσιμότητά μιας μετατροπής
ενός πορθμείου που χρησιμοποιεί ως αποκλειστική πηγή ενέργειας την ηλεκτρική, παραγόμενη από
ένα σύστημα μπαταριών όπως αυτή παρουσιάζεται στη διπλωματική εργασία του Μπαρκιτζόγλου
Χρήστου «Techno-economical feasibility study on the retrofit of double ended Ro/Pax ferries into
battery-powered ones». |
el |
heal.advisorName |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτρης |
el |
heal.committeeMemberName |
Κλαδάς, Αντώνιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
71 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|