dc.contributor.author | Τρίψας, Ανδρέας | el |
dc.contributor.author | Tripsas, Andrew | en |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T08:56:15Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T08:56:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57250 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24948 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
dc.subject | Σβακ | el |
dc.subject | Εναλλακτικά μέσα μετακίνησης | el |
dc.subject | Δήμος γλυφάδας | el |
dc.subject | Διαδρομές ήπιας κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Sump | en |
dc.subject | Sustainable mobility | en |
dc.subject | Municipality of glyfada | en |
dc.subject | Alternative means of transportation | en |
dc.subject | Light traffic routes | el |
dc.title | Στρατηγική προσέγγισης σχεδίου βιώσιμης αστικής κινητικότητας (ΣΒΑΚ) και μελέτη των συγκοινωνιακών και πολεοδομικών παραμέτρων του. | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Strategic Approach To Sustainable Urban Mobility Plan (SUMP) And Study Of Its Transport And Urban Parameters. | en |
heal.classification | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
heal.classification | Sustainable mobility | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-02-17 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική μεταπτυχιακή εργασία, δίνονται αναλυτικά οι προοπτικές ανάπτυξης ενός Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για τον Δήμο Γλυφάδας. Βασικό αντικείμενο είναι αφότου τονιστεί η σημασία της στρατηγικής της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας να γίνει η προσέγγιση μιας στρατηγικής σχεδιασμού για την Βιώσιμη Κινητικότητα στην Γλυφάδα που να αντικατοπτρίζει πρακτικές και πολιτικές που εφάρμοσαν διάφορες Ευρωπαϊκές Πόλεις. Στο πρώτο στάδιο γίνεται η ανάλυση ενός Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και πραγματοποιείται καταγραφή του ευρωπαϊκού πλαισίου γύρω από την προώθηση της βιωσιμότητας. Επιπλέον δίνεται περιγραφή των σχεδίων βιώσιμης αστικής κινητικότητας (ΣΒΑΚ) εξετάζοντας τα χαρακτηριστικά τους, τα οφέλη που αυτά έχουν καθώς και την διαδικασία υλοποίησης τους. Στην συνέχεια παρατίθενται παραδείγματα τέτοιων σχεδίων τόσο από τον Ελληνικό μα και τον Ευρωπαϊκό χώρο. Στο δεύτερο στάδιο της μελέτης έχουμε την εις βάθος καταγραφή μα και παράθεση των πολεοδομικών μα και συγκοινωνιακών χαρακτηριστικών του Δήμου Γλυφάδας. Υπάρχει η διάγνωση της υπάρχουσας κατάστασης του Δήμου ενώ έπειτα γίνεται καθορισμός των καταλληλότερων στόχων μα και μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν και την σχεδίαση μέσω ενεργειών στα πρότυπα των ευρωπαϊκών πρακτικών. Τέλος ο σχεδιασμός αυτός θα αμβλύνει τις επιπτώσεις που παρατηρήθηκαν κατά την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης ενώ θα γίνει μια ανακατάταξη του οδικού δικτύου με περιοχές ήπιας κυκλοφορίας, πεζοδρομήσεις και διαδρομές ήπιας κυκλοφορίας καθώς και δημόσιας συγκοινωνίας. | el |
heal.abstract | In this postgraduate diploma thesis, the development prospects of a Sustainable Urban Mobility Plan for the Municipality of Glyfada are given in detail. The main object is, after emphasizing the importance of the Sustainable Urban Mobility strategy, to approach a planning strategy for Sustainable Mobility in Glyfada that reflects practices and policies implemented by various European Cities. In the first stage, a Sustainable Urban Mobility Plan is analyzed and the European framework around the promotion of sustainability is recorded. In addition, a description of the sustainable urban mobility plans is given, examining their characteristics, the benefits they have as well as their implementation process. Examples of such projects from both the Greek and the European area are listed below. In the second stage of the study we have the in-depth recording and listing of the urban planning and transportation characteristics of the Municipality of Glyfada. There is the diagnosis of the existing situation of the Municipality, while then the most appropriate goals and measures are determined to deal with the problems identified and the design through actions according to the standards of European practices. Finally, this design will mitigate the effects observed during the recording of the existing situation, while a reclassification of the road network will be made with light traffic areas, footpaths and light traffic routes as well as public transport. | en |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.advisorName | Bakogiannis, Efthimios | en |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Στρατηγέα, Αναστασία | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Bakogiannis, Efthimios | en |
heal.committeeMemberName | Stratigea, Anastasia | en |
heal.committeeMemberName | Kepapatsoglou, Konstantinos | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 269 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: