dc.contributor.author |
Παύλου, Χαράλαμπος
|
el |
dc.contributor.author |
Pavlou, Charalampos
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-03-20T10:15:15Z |
|
dc.date.available |
2023-03-20T10:15:15Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57257 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24955 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Επιβατηγό πλοίο |
el |
dc.subject |
Εκκένωση πλοίου |
el |
dc.subject |
Αριθμητική προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Ασφάλεια πλοίου |
el |
dc.subject |
Συνωστισμός |
el |
dc.subject |
Pathfinder |
en |
dc.subject |
IMO |
en |
dc.subject |
MSC |
en |
dc.subject |
Evacuation |
en |
dc.subject |
Time |
en |
dc.title |
Εξέταση της εκκένωσης επιβατηγού πλοίου με χρήση κώδικα αριθμητικών προσομοιώσεων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ασφάλεια Πλοίου |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-01-25 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει αρχικά στην μοντελοποίηση της εκκένωσης ενός επιβατηγού πλοίου και κατόπιν στην αξιολόγηση της μέσω του υπολογισμού του χρόνου εκκένωσης και την εύρεση πιθανών δυσλειτουργιών. Κατόπιν, σκοπός της διπλωματικής αυτής είναι να προσομοιωθούν ρεαλιστικά σενάρια εκκένωσης ενός ή περισσοτέρων καταστρωμάτων και να ελεγχθεί η επίδραση ορισμένων διαφοροποιήσεων που υπάρχουν μεταξύ τους στο χρόνο εκκένωσης. |
el |
heal.advisorName |
Θεμελής, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεμελής, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκίνης, Αλέξανδρος-Αλβέρτος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|