HEAL DSpace

Optimization of Hybrid Propulsion System of Yacht

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ντούκλιας, Ανδρέας el
dc.contributor.author Ntouklias, Andreas en
dc.date.accessioned 2023-03-23T11:16:32Z
dc.date.available 2023-03-23T11:16:32Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57275
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24973
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Yacht en
dc.subject Optimization en
dc.subject Hybrid en
dc.subject Propulsion en
dc.subject Σκάφος Αναψυχής el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Υβριδικό el
dc.subject Πρόωση el
dc.title Optimization of Hybrid Propulsion System of Yacht en
dc.title Βελτιστοποίηση Υβριδικής Προωστήριας Εγκατάστασης Σκάφους Αναψυχής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Optimization of Yacht en
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-01-26
heal.abstract One of the biggest issues marine industry faces is the enormous cost of fuels. Cargo vessels cannot avoid these costs and shipowners of merchant type vessels the current time period are charged with very big amount of expenses considering fuels. The solution to this problem has begun in one smaller part of the whole shipping industry, the yacht industry. More and more owners require lower fuel consumption in their yachts and yards have done it reality. The hybrid propulsion systems are being installed continuously in new built yachts as “they grant the highest standards in terms of noise and vibration reduction” (Giancarlo Mussino, Owner’s Representative, Sinos S.A.), fact that is necessary in luxury vessels. This Thesis investigates the minimization of fuel consumption for a specific itinerary by choosing the right combination of diesel engine, electric motor’s power and capacity of battery . Using dynamic programming a MATLAB written code produces the total amount of fuel for this specific itinerary. Consequently, the best combination of parts of propulsion system is achieved. The best choice is the one with the lowest value of the total fuel consumption. Another useful for captain’s duties output is the exact value of diesel engine power and electric motor power in each time step. Therefore, the yacht operates in auto pilot mode because it is determined from the start that in this engine mode reaches the required service speed and fixed duration of itinerary with the lowest amount of fuel. en
heal.abstract Ένα από τα μείζονα ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει καθημερινά ο χώρος της ναυτιλίας είναι τα υπερμεγέθη κόστη των καυσίμων για την κίνηση των πλοίων. Τα πλοία μεταφοράς φορτίου είναι αδύνατο να αποφύγουν αυτά τα έξοδα και οι πλοιοκτήτες τη δεδομένη χρονική περίοδο πληρώνουν υπέρογκα ποσά στα καύσιμα. Η λύση στο παρόν πρόβλημα έχει βρεθεί αλλά αφορά μια μικρότερη αγορά, αυτή των σκαφών αναψυχής. Όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής απαιτούν μικρότερη κατανάλωση καυσίμων για την πρόωση. Oι κατασκευάστριες εταιρείες έχουν εκκινήσει και εισάγουν σε όλο και περισσότερα καινούρια σκάφη αναψυχής την υβριδική πρόωση, καθώς όπως επισημαίνει o αντιπρόσωπος της εταιρείας Sinos S.A. , Giancarlo Mussino, «παρέχει τα υψηλότερα επίπεδα μείωσης θορύβου και δονήσεων», γεγονός απαραίτητο σε πολυτελή σκάφη αναψυχής. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία ερευνά την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, για δεδομένο ταξίδι, επιλέγοντας τον ορθότερο - για μια συγκεκριμένη γάστρα - συνδυασμό κινητήρα diesel, ισχύος ηλεκτροκινητήρα και χωρητικότητα μπαταρίας. Κάνοντας χρήση του Δυναμικού Προγραμματισμού, ένας κώδικας γραμμένος στην γλώσσα προγραμματισμού MATLAB , παράγει την συνολική ποσότητα καυσίμου για ένα δεδομένο ταξίδι. Συνεπώς, επιτυγχάνεται η εύρεση του καλύτερου συνδυασμού τμημάτων προωστήριας εγκατάστασης. Η βέλτιστη λύση είναι εκείνη με την μικρότερη τιμή της συνολικής κατανάλωσης καυσίμου. Επιπροσθέτως, μια χρήσιμη - για τα καθήκοντα πλοήγησης του σκάφους - έξοδος του κώδικα είναι η χρονική ιστορία τιμών ισχύος και ροπής του κινητήρα diesel και η αντίστοιχη για την ισχύ και την ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Συνεπώς, το σκάφος αναψυχής λειτουργεί σε σύστημα αυτόματου πιλότου αφού είναι καθορισμένο εξαρχής ότι στην παρούσα λειτουργία της προωστήριας εγκατάστασης επιτυγχάνεται τόσο η υπηρεσιακή ταχύτητα και η συγκεκριμένη διάρκεια ταξιδιού με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση της ποσότητας απαραίτητου για πρόωση καυσίμου. el
heal.advisorName Παπαλάμπρου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Καϊκτσής, Λάμπρος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 74 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα