dc.contributor.author |
Γανιάρης, Βασίλειος
|
el |
dc.contributor.author |
Ganiaris, Vasileios
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-03-27T07:45:36Z |
|
dc.date.available |
2023-03-27T07:45:36Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57315 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25013 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κάθισμα σχολικού λεωφορείου |
el |
dc.subject |
Σύγκρουση |
el |
dc.subject |
Collision |
en |
dc.subject |
Seat of a school-bus |
el |
dc.title |
Πειραματική και Υπολογιστική ανάλυση καθίσματος σχολικού λεωφορείου σε συνθήκες σύγκρουσης |
el |
dc.title |
Experimental and Computational Simulation of the seat of a school-bus during collision |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Θεωρία Τροχοφόρων Οχημάτων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-02-23 |
|
heal.abstract |
Στα πλαίσια αυτής της Διπλωματικής Εργασίας θα κατανοηθεί ο τρόπος αγκύρωσης των καθισμάτων σε λεωφορεία. Στην συνέχεια θα διερευνηθούν εναλλακτικοί τρόποι αγκύρωσης με χρήση τεχνολογίας προσθετικής κατασκευής. Στόχος είναι η ανάπτυξη καινοτόμου σχεδιασμού καθώς και οικονομοτεχνικά συμφέρουσας κατασκευής τμήματος του πατώματος λεωφορείων ώστε να ενισχυθεί η αντοχή της αγκύρωσης των καθισμάτων σε αυτό. Κατά την διάρκεια της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας συλλέχθηκαν στοιχεία για το παρών κάθισμα που υπάρχει στο Εργαστήριο Οχημάτων της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στο Κτίριο Ο ως προς την αντοχή του μέσω στατικών και δυναμικών πειραμάτων. Στην συνέχεια έγινε υπολογιστική μοντελοποίηση των προηγούμενων πειραμάτων με χρήση πεπερασμένων στοιχείων. Τέλος σχεδιάστηκαν τρείς προτεινόμενες βελτιώσεις της ήδη υπάρχουσας κατασκευής, της οποίας τα αποτελέσματα συγκρίνονται με αυτά του μοντέλου του εργαστηρίου.
Η σύγκριση αυτή θα βοηθήσει στο να εξαχθούν αποτελέσματα ως προς την βελτίωση των προτάσεων αλλά και ως προς την αποτελεσματικότητα τους.
Τα αποτελέσματα της παρούσας διπλωματικής εργασίας θα μπορούν να βελτιώσουν την αντοχή της υπάρχουσας κατασκευής δηλαδή θα προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια στους επιβαίνοντες οι οποίοι είναι μαθητές νηπίου. Μια λύση αρκετά φτηνή η οποία διασφαλίζει περισσότερη ασφάλεια στους επιβαίνοντες έχει πολύ μεγάλη σημασία. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επεκταθεί και η διάρκεια ζωής ενός καταπονημένου λεωφορείου από τα δρομολόγια που έχει πραγματοποιήσει στους κακοσυντηρημένους δρόμους. |
el |
heal.advisorName |
Βόσου, Κλειώ |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
109 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|