HEAL DSpace

Πειραματική και Υπολογιστική ανάλυση καθίσματος σχολικού λεωφορείου σε συνθήκες σύγκρουσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γανιάρης, Βασίλειος el
dc.contributor.author Ganiaris, Vasileios en
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:45:36Z
dc.date.available 2023-03-27T07:45:36Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57315
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25013
dc.rights Default License
dc.subject Κάθισμα σχολικού λεωφορείου el
dc.subject Σύγκρουση el
dc.subject Collision en
dc.subject Seat of a school-bus el
dc.title Πειραματική και Υπολογιστική ανάλυση καθίσματος σχολικού λεωφορείου σε συνθήκες σύγκρουσης el
dc.title Experimental and Computational Simulation of the seat of a school-bus during collision en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Θεωρία Τροχοφόρων Οχημάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-02-23
heal.abstract Στα πλαίσια αυτής της Διπλωματικής Εργασίας θα κατανοηθεί ο τρόπος αγκύρωσης των καθισμάτων σε λεωφορεία. Στην συνέχεια θα διερευνηθούν εναλλακτικοί τρόποι αγκύρωσης με χρήση τεχνολογίας προσθετικής κατασκευής. Στόχος είναι η ανάπτυξη καινοτόμου σχεδιασμού καθώς και οικονομοτεχνικά συμφέρουσας κατασκευής τμήματος του πατώματος λεωφορείων ώστε να ενισχυθεί η αντοχή της αγκύρωσης των καθισμάτων σε αυτό. Κατά την διάρκεια της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας συλλέχθηκαν στοιχεία για το παρών κάθισμα που υπάρχει στο Εργαστήριο Οχημάτων της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στο Κτίριο Ο ως προς την αντοχή του μέσω στατικών και δυναμικών πειραμάτων. Στην συνέχεια έγινε υπολογιστική μοντελοποίηση των προηγούμενων πειραμάτων με χρήση πεπερασμένων στοιχείων. Τέλος σχεδιάστηκαν τρείς προτεινόμενες βελτιώσεις της ήδη υπάρχουσας κατασκευής, της οποίας τα αποτελέσματα συγκρίνονται με αυτά του μοντέλου του εργαστηρίου. Η σύγκριση αυτή θα βοηθήσει στο να εξαχθούν αποτελέσματα ως προς την βελτίωση των προτάσεων αλλά και ως προς την αποτελεσματικότητα τους. Τα αποτελέσματα της παρούσας διπλωματικής εργασίας θα μπορούν να βελτιώσουν την αντοχή της υπάρχουσας κατασκευής δηλαδή θα προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια στους επιβαίνοντες οι οποίοι είναι μαθητές νηπίου. Μια λύση αρκετά φτηνή η οποία διασφαλίζει περισσότερη ασφάλεια στους επιβαίνοντες έχει πολύ μεγάλη σημασία. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επεκταθεί και η διάρκεια ζωής ενός καταπονημένου λεωφορείου από τα δρομολόγια που έχει πραγματοποιήσει στους κακοσυντηρημένους δρόμους. el
heal.advisorName Βόσου, Κλειώ el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 109 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής