dc.contributor.author | Ηλιόπουλος, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Iliopoulos, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T08:27:31Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T08:27:31Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57324 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25022 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Φορτιστές | el |
dc.subject | Σταθμός φόρτισης | el |
dc.subject | Μοντέλα φόρτισης | el |
dc.subject | Electromobility | en |
dc.subject | Electric Vehicles | en |
dc.subject | Hybrid Electric Vehicles | en |
dc.subject | Batteries | en |
dc.subject | Supercapacitors | en |
dc.subject | Receptors | en |
dc.subject | Electric Vehicle Charging Points | en |
dc.subject | Optimal Scheduling | en |
dc.subject | Fuel Cells | en |
dc.title | Σχεδιασμός για την εγκατάσταση δικτύου φορτιστών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μια πόλη | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτροκίνηση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-02-22 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη εγκατάστασης ενός σταθμού φορτιστών σε μια πόλη. Στην διπλωματική αυτή αρχικά γίνετε μια ιστορική αναφορά σε ότι αφορά την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων και την ευρύτερη αγορά στον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα καθώς και την μελλοντική εξέλιξή τους η οποία είναι αναπόφευκτη. Στην συνέχεια γίνετε μια εκτενής περιγραφή των μπαταριών μιας και είναι το πιο βασικό κομμάτι στα ηλεκτρικά οχήματα. Επιπλέον περιγράφονται οι υποδοχείς που χρησιμοποιούνται για να πραγματοποιηθεί η φόρτιση καθώς και οι περιοχές που μπορεί να φορτίσει ένας χρήστης ηλεκτρικού οχήματος. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται η βιβλιογραφία που χρειάστηκε για την μελέτη και την ανάπτυξη του αλγόριθμου βελτιστοποίησης. Στη συνέχεια πραγματοποιείται η μαθηματική μοντελοποίηση και περιγράφεται τόσο τα διάφορα μοντέλα εξυπηρέτησης των χρηστών όσο και η ποιότητα εξυπηρέτησης με όποια πιθανή καθυστέρηση μπορεί να υφίσταται για να ακολουθήσουν στο επόμενο κεφάλαιο τα αποτελέσματα και οι δοκιμές για τα μοντέλα φόρτισης και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την φόρτιση. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν καθώς και προτάσεις για περισσότερη έρευνα. | el |
heal.abstract | The subject of this research paper concerns the installation of a charging station within a city. Firstly, the development of electric vehicles is examined and their evolution throughout the years, the wider electric vehicle market in the world, as well as in Greece, including their future evolution, which is inevitable. The description and use of batteries within electric vehicles are carefully illustrated as they play a vital role in their functionality. Furthermore, the receptacles used to carry out the charging are described including the areas where electric vehicle users can charge the vehicles. The next chapter presents the literature needed for the study and development of the optimization algorithm. Mathematical modeling is then carried out and both the different user service models and the quality of service with any potential delay that may exist are described. Followed by the next chapter, which contains the results and tests on the charging models and other factors affecting charging. Finally, the conclusions that were reached are presented as well as suggestions for further research. | en |
heal.advisorName | Βαρβαρίγος, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Βαρβαρίγου, Θεοδώρα | el |
heal.committeeMemberName | Αβραμόπουλος, Ηρακλής | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 90 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: