dc.contributor.author | Σύρτα, Εύκλεια | |
dc.contributor.author | Syrta, Efkleia | |
dc.date.accessioned | 2023-03-28T10:54:00Z | |
dc.date.available | 2023-03-28T10:54:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57347 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25045 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Περιβάλλον και Ανάπτυξη των Ορεινών Περιοχών" | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ορεινές περιοχές | el |
dc.subject | Σχολεία | el |
dc.subject | Μαθητές | el |
dc.subject | Διδασκαλία | el |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Mountainous areas | en |
dc.subject | Schools | en |
dc.subject | Students | en |
dc.subject | Teaching | en |
dc.title | Εκπαίδευση στις ορεινές περιοχές: Παρελθόν, παρόν και μέλλον | el |
dc.title | Education in Mountainous Areas: Past, Present and Future | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.classification | Ορεινές περιοχές | el |
heal.classification | Education | en |
heal.classification | Mountainous areas | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-02-24 | |
heal.abstract | Σε αυτή τη διπλωματική εργασία εξετάζεται το ζήτημα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ορεινές περιοχές. Επιχειρείται να δοθεί μια εικόνα, η οποία αντικατροπτίζει κυρίως την τελευταία δεκαπενταετία, συμπεριλαμβάνοντας κάποια στοιχεία παλαιότερων δεκαετιών. Ο τρόπος που συλλέχθησαν οι πληροφορίες είναι αυτός της ημιδομημένης συνέντευξης, σε ένα ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από 19 ερωτήσεις. Αρχικά δίδεται ο ορισμός των ορεινών περιοχών και ακολουθεί η περιγραφή της μεθοδολογίας, που πραγματοποιήθηκε κατά την έρευνα. Στη συνέχεια παρατίθεται η ανάλυση των αποτελεσμάτων, ακολουθούμενη στο επόμενο υποκεφάλαιο από συζήτηση και σχολιασμό αυτών. Στο συγκεκριμένο υποκεφάλαιο γίνεται μια αντιπαραβολή του παρελθόντος, της ιστορίας της εκπαίδευσης, του παρόντος, της σημερινής κατάστασης, καθώς και του μέλλοντος, της προβλεφθείσας πορείας, όπως αυτή διαγράφεται σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα. Στο τελευταίο μέρος, συγκεντρώνονται τα συμπεράσματα, που ολοκληρώνουν την παρουσίαση. | el |
heal.abstract | In this particular study the subject of Primary Education in mountainous areas of Greece is being examined and analysed. An attempt to present a whole picture is being made, which reflects mainly the last fifteen years, although data of former decades are included. The way the information was gathered, was that of a semi-structured interview, in a 19-questions questionnaire. To begin with, the definition of the mountainous areas is given, followed by the description of the methodology applied during the study. Subsequently, the analysis of the results is presented, followed in the next sub-chapter by discussion and comments about them. In the particular sub-chapter there is a comparison of the past -the history of education in these regions-, the present -current situation- and the future -the forthcoming course, as it seems to be forming according to all the given data. In the last part, the conclusions are drawn and the presentation is complete. | en |
heal.advisorName | Καλιαμπάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Καλιαμπάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Δαμίγος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννακοπούλου, Στέλλα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 52 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: