dc.contributor.author | Σαραχός, Θεόδωρος | el |
dc.contributor.author | Sarachos, Theodoros | en |
dc.date.accessioned | 2023-03-31T10:25:18Z | |
dc.date.available | 2023-03-31T10:25:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57400 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25097 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Fire Safety | en |
dc.subject | Containership | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.title | Fire Safety in containerships | en |
dc.title | Πυρασφάλεια σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Fire Safety | en |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-03-06 | |
heal.abstract | This thesis investigates the problem of fire safety in containerships, with the aim of establishing fire safety awareness and reducing the occurrence of accidents. The main research question is to examine the effect of various parameters on the development of fires originating inside containers located in cargo holds. The study employs the numerical code Fire Dynamics Simulation (FDS) to simulate the progression of fires in different scenarios. The methodology includes a literature review, detailed review of the conditions and parameters of the simulations and analysis of the results. At first, the literature review includes, extended history and analysis of accident reports, presentation and description of the regulatory framework regarding fire safety in containerships and statistical analysis of containerships fires. Then, the PyroSim software used for the simulations is presented and analyzed. All the necessary characteristics, properties and parameters involved in the simulations, are clearly described, such as the reactive materials, the size of the cargo hold and the container unit and the ventilation settings. This way, we arrive at the basic model of the cargo hold of a containership. The heat, the temperatures and the smoke produced are measured with relative detectors depicted by the software and the results are presented and commented upon. The main reason of choice for simulating a fire inside a container unit inside a cargo hold, is that it presents the worst-case scenario for a fire breakout, regarding the time needed to be detected. Thus, we begin to analyze the different parameters used for every simulation and the different results produced. The findings of this study are important for the better understanding of the mechanism of fire progression. All the findings and the final conclusions are presented. The aim of this study is to identify and present the issues associated with fires that occur on containerships. By doing so, the study aims to promote greater awareness of fire safety on these ships and reduce the occurrence of accidents that can lead to human fatalities, as well as economic and ecological disasters. The findings of this study have significant implications for international organizations, which can use them to develop new requirements and regulations that promote greater fire safety in the context of containerships. | en |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά το πρόβλημα της πυρασφάλειας στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από το ζήτημα της πυρασφάλειας και τη μείωση της εμφάνισης ατυχημάτων. Το κύριο ερώτημα της έρευνας είναι να εξετάσει την επίδραση διαφόρων παραμέτρων στην ανάπτυξη πυρκαγιών που προκαλούνται μέσα σε εμπορευματοκιβώτια που βρίσκονται σε αμπάρια. Η μελέτη χρησιμοποιεί τον αριθμητικό κώδικα Fire Dynamics Simulation (FDS) για την προσομοίωση της εξέλιξης των πυρκαγιών σε διαφορετικά σενάρια. Η μελέτη περιλαμβάνει βιβλιογραφική ανασκόπηση, λεπτομερή ανασκόπηση των συνθηκών και παραμέτρων των προσομοιώσεων και ανάλυση των αποτελεσμάτων. Αρχικά, η βιβλιογραφική ανασκόπηση περιλαμβάνει εκτεταμένο ιστορικό και ανάλυση γεγονότων ατυχημάτων, παρουσίαση και περιγραφή του κανονιστικού πλαισίου σχετικά με την πυρασφάλεια στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στατιστική ανάλυση πυρκαγιών σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται και αναλύεται το λογισμικό PyroSim που χρησιμοποιήθηκε για τις προσομοιώσεις. Περιγράφονται με σαφήνεια όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά, ιδιότητες και παράμετροι που εμπλέκονται στις προσομοιώσεις, όπως τα αντιδρώντα υλικά, το μέγεθος του χώρου του αμπαριού και του εμπορευματοκιβωτίου και οι ρυθμίσεις εξαερισμού. Με αυτόν τον τρόπο, φτάνουμε στο βασικό μοντέλο ενός αμπαριού ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Οι τιμές της θερμότητας, οι θερμοκρασίες και ο καπνός που παράγεται καταγράφονται με σχετικούς ανιχνευτές που καθορίζονται από το λογισμικό και τα αποτελέσματα παρουσιάζονται και σχολιάζονται. Ο κύριος λόγος επιλογής για την προσομοίωση πυρκαγιάς στο εσωτερικό ενός εμπορευματοκιβωτίου μέσα σε αμπάρι, είναι ότι απεικονίζει, ενδεχομένως, το χειρότερο σενάριο για ξέσπασμα πυρκαγιάς, όσον αφορά τον χρόνο που χρειάζεται για να εντοπιστεί. Έτσι, αρχίζουμε να αναλύουμε τις διαφορετικές παραμέτρους που χρησιμοποιούνται για κάθε προσομοίωση και τα διαφορετικά αποτελέσματα που παρήχθησαν. Τα ευρήματα αυτής της μελέτης είναι σημαντικά για την καλύτερη κατανόηση του μηχανισμού εξέλιξης της πυρκαγιάς. Παρουσιάζονται όλα τα ευρήματα και τα τελικά συμπεράσματα. Στόχος αυτής της μελέτης είναι να εντοπίσει και να παρουσιάσει τα ζητήματα που σχετίζονται με τις πυρκαγιές που συμβαίνουν σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Με αυτόν τον τρόπο, η μελέτη αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την πυρασφάλεια σε αυτό τον τύπο πλοίων και να μειώσει την εμφάνιση θανάσιμων ατυχημάτων, καθώς και σε οικονομικών και οικολογικών καταστροφών. Τα ευρήματα αυτής της μελέτης εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για διεθνείς οργανισμούς, οι οποίοι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για να αναπτύξουν νέες απαιτήσεις και κανονισμούς που προωθούν την ασφάλεια έναντι πυρκαγιάς, στο πλαίσιο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. | el |
heal.advisorName | Θεμελής, Νικόλαος | el |
heal.advisorName | Themelis, Nikolaos | en |
heal.committeeMemberName | Τσούβαλης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 82 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: