dc.contributor.author | Χανή, Χαρίκλεια![]() |
el |
dc.contributor.author | Chani, Charikleia![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2023-04-06T08:45:27Z | |
dc.date.available | 2023-04-06T08:45:27Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57499 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25196 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα | el |
dc.subject | Παραδόσεις προϊόντων | el |
dc.subject | Κατασκευαστικά χαρακτηριστικά | el |
dc.subject | Προστασία προσωπικών δεδομένων | el |
dc.subject | Μεταφορές επικίνδυνων εμπορευμάτων | el |
dc.subject | Unmanned aerial vehicles | en |
dc.subject | Drones | en |
dc.subject | Products delivery | en |
dc.subject | Hazardous materials | en |
dc.subject | Personal data protection | en |
dc.title | Χρήση drones στη μεταφορά εμπορευμάτων (επικίνδυνων και μη) | el |
dc.title | Use of drones in the transport of goods (dangerous and non-dangerous) | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Βιβλιογραφική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-02-21 | |
heal.abstract | Οι μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων μπορούν να καθορίσουν σε σημαντικό βαθμό παραγωγικές και εμπορευματικές διαδικασίες ανά την υφήλιο. Είναι πλέον γεγονός πως εξαιτίας της ταχύρρυθμης ανάπτυξης της τεχνολογίας, οι μεταφορές εξελίσσονται και εναλλάσσονται, με γνώμονα να καταστίσουν ευκολότερη την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η διάκριση τους βασίζεται στον τρόπο με τον οποίο συμβαίνει, σε χερσαίες, θαλάσσιες και εναέριες. Οι δύο πρώτοι τρόποι μεταφοράς καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς από τα πρώιμα στάδια ανάπτυξης του εμπορίου. Ωστόσο με τον εναέριο τρόπο, οι επιχειρήσεις στοχεύουν στην άνοδο τους και στην ενίσχυση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο εναέριος τρόπος αποτελεί μία νεοσύστατη σχετικά κατηγορία μεταφοράς εμπορευμάτων. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις βρίσκουν ενδιαφέρον να επενδύσουν στην ανάπτυξη του, γνωρίζοντας πως θα τους αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος έναντι των παραδοσιακών τρόπων μεταφοράς μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, η παράδοση τελευταίου μιλίου (Last Mile Delivery), δηλαδή η παράδοση του εμπορεύματος στον πελάτη, αποτελεί το τελευταίο και πιο δαπανηρό τμήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Καθοριστικοί παράγοντες του κόστους του αποτελούν η περιοχή στην οποία θα γίνει η διανομή, το βάρος και γενικότερα η φύση του δέματος όπως επίσης και η επιλογή χρονικού περιθωρίου που επιλέγει ο εκάστοτε πελάτης. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η διαδικασία παράδοσης φαίνεται να λειτουργεί αποτελεσματικότερα μετά την ένταξη μη επανδρωμένων οχημάτων (drones) στην αγορά. Αρκετές εταιρίες, έχουν εντάξει στο δυναμικό τους τα delivery drones. Μέσω αυτού οι εταιρίες είναι σε θέση να παρέχουν ταχύτερα τα δέματα, καλύπτοντας μεγαλύτερες αποστάσεις, ακολουθούμενες τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Επιπλέον, η πανδημία του κορονοϊού, COVID-19, συνέβαλλε ριζικά στην εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Καθώς εκατομμύρια άνθρωποι αναγκάστηκαν να περιορίσουν δραστικά τις μετακινήσεις τους, η μεταφορά εμπορευμάτων μέσω drones, περιόρισε τις επαφές πρόσωπο-με-πρόσωπο, ενώ παράλληλα αύξησε την εμπορευματική δραστηριότητα. Αντίστοιχα τα drones φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά και στην μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων. Στα επικίνδυνα εμπορεύματα συγκαταλέγονται είδη εμπορευμάτων, τα οποία είναι επιβλαβή τόσο για την ασφάλεια όσο και την υγεία του ανθρώπου. Επομένως, η μεταφορά τους με μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα αποτελεί ασφαλέστερη προσέγγιση για μελλοντικές απειλές, καθώς και βελτίωση των προσπαθειών πρόληψης καταστάσεων. | el |
heal.abstract | Passenger and goods transportation can significantly determine production processes around the globe. Due to the fact of the rapid development of technology, transport is evolving and changing, with the aim of making people’s everyday lives easier. The distinction is based on how it happens, land, sea or air. The first two modes of transport occupy the largest part of the market, since the early stages of the development of trade. However, in the aerial way, businesses aim at rising and strengthening their competitive advantage. Air transport is a relatively new category of goods transportation. More and more companies are interested in investing in its development, knowing that it will bring them more profit that traditional modes of transportation in the long run. In addition, the last mile delivery, which is the delivery of the goods to the customer, is the last and most expensive part of the supply chain. The location of transporting, the weight and the deadline, in which should the product be delivered are determining factors. For all these reasons, the delivery process seems to work more efficiently after the integration of unmanned vehicles (drones) into the market. Several companies have incorporated delivery drones into their capabilities. Through this, companies are able to deliver parcels faster covering longer distances, following environmental regulations. Furthermore, the coronavirus pandemic, COVID-19, has radically contributed to the evolution of e-commerce. As millions of people have been forced to limit their trips, drone freight has reduced face-to-face contact while increasing freight activity. Accordingly, drones seem to be particularly effective in transporting dangerous goods. The latter include goods that are harmful to both human safety and health. Therefore, transporting them with unmanned aerial vehicles is a safer approach for future threats, including cases of prevention. | en |
heal.advisorName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Βόσου, Κλειώ | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 69 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: