dc.contributor.author | Δροσογιάννης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Drosogiannis, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2023-04-10T08:34:57Z | |
dc.date.available | 2023-04-10T08:34:57Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57527 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25224 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εικονικά πειράματα | el |
dc.subject | Eκπαιδευτικές προσομοιώσεις | el |
dc.subject | Φυσική λυκείου | el |
dc.title | Πρόταση για την αξιοποίηση εκπαιδευτικών προσομοιώσεων του διαδικτύου στην διδασκαλία της φυσικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διδακτική φυσική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-02-23 | |
heal.abstract | Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της χρησιμότητας των εικονικών πειραμάτων και προσομοιώσεων, για το μάθημα της φυσικής, ως μέθοδο διδασκαλίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τόσο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση όσο και συμπληρωματικά στην συμβατική διδασκαλία. Στο πρώτο μέρος αναφέρεται το θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και οι μορφές αυτής, καθώς και του εξ αποστάσεως πειραματισμού. Παρουσιάζονται προτάσεις εξ αποστάσεως πειραματισμού και ταυτόχρονα αναφέρονται τα θετικά και αρνητικά στοιχεία που έχει τόσο για τους εκπαιδευτικούς, όσο και για τους εκπαιδευόμενους. Στην εργασία προτείνεται η δημιουργία βίντεο προσομοιώσεων και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο στόχος και το σκεπτικό της έρευνας και αναλύονται τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία των βίντεο προσομοιώσεων. Επίσης, γίνεται περιγραφή της έρευνας, η οποία έλαβε μέρος στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών, υπό την μορφή πρακτικής άσκησης. Ακολουθεί η παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού που περιλαμβάνει φύλλα εργασίας που έχουν την μορφή δραστηριοτήτων, εφαρμογών και πειραμάτων, τα οποία δημιουργήθηκαν με βάση την ύλη της φυσικής Β΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας. Τέλος, με βάση τα ευρήματα από τα συμπληρωμένα φύλλα εργασίας των μαθητών και ένα ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε να συμπληρώσουν, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to examine the usefulness of virtual experiments and simulations as a teaching method for the subject of physics in secondary education for both distance education and as a supplement to conventional teaching. This thesis consists of two parts. The first part presents the theoretical framework of distance education and its forms, as well as that of distance experimentation. Proposals for distance learning experimentation are presented and at the same time the positive and negative aspects of distance learning for both teachers and learners are mentioned. The paper proposes the creation of video simulations and their use in teaching. The second part illustrates the aim and rationale of the research and analyses the programs used to create the video simulations. Moreover, a description of the research, which took place at the 2nd Model Experimental Senior High School of Athens in the form of an internship, is given. This is followed by the presentation of the educational material which includes worksheets in the form of activities, applications and experiments created based on the physics curriculum for the Second Grade of Senior High School. Finally, based on the findings derived from the worksheets and the questionnaire the students were asked to complete, the conclusions of the research are presented. | en |
heal.advisorName | Βελέντζας, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδώνης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Παυλοπούλου, Καλλιόπη | el |
heal.committeeMemberName | Βελέντζας, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Φυσικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 142 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: