dc.contributor.author | Δελιαλής, Παρμενίων | el |
dc.contributor.author | Delialis, Parmenion | en |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T10:05:08Z | |
dc.date.available | 2023-04-24T10:05:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57559 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25256 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παράνομη στάθμευση | el |
dc.subject | Χωροχρονική ανάλυση | el |
dc.subject | Web-GIS | el |
dc.subject | Crowdsourcing | el |
dc.title | Διερεύνηση της παράνομης στάθμευσης με τεχνικές Crowdsourcing και Χωρο-χρονικής ανάλυσης: Η περίπτωση της Αθήνας” | el |
dc.title | Exploring illegal parking using Crowdsourcing and Spatio- temporal analysis: The case of Athens | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Transportation Engineering | en |
heal.classification | Geomatics | en |
heal.classification | Συγκοινωνιακή Τεχνική | el |
heal.classification | Γεωπληροφορική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-03-17 | |
heal.abstract | Η διαχείριση στάθμευσης είναι ζωτικής σημασίας για τις αστικές περιοχές, καθώς διασφαλίζει την αποτελεσματική κινητικότητα και την ασφάλεια, ενώ η απουσία ολιστικής προσέγγισης στη διαχείριση στάθμευσης έχει διαπιστωθεί ότι ενθαρρύνει την παράνομη στάθμευση. Αρκετές μελέτες έχουν καταδείξει τις επιπτώσεις της παράνομης στάθμευσης στη λειτουργία του αστικού οδικού δικτύου και στην ασφάλεια όλων των τύπων χρηστών του. Αυτή η εργασία προτείνει μια μεθοδολογία για τον εντοπισμό και την ανάλυση τοποθεσιών όπου υπάρχει έντονη δραστηριότητα παράνομης στάθμευσης. Παράλληλα, ποσοτικοποιούνται οι προβληματικές περιοχές της πόλης, όπου σημειώνεται έξαρση περιστατικών παράνομης στάθμευσης. Τα δεδομένα συλλέγονται με τη μέθοδο του crowdsourcing μέσω μιας εφαρμογής Web-GIS που αναπτύχθηκε, επιτρέποντας σε πολίτες από όλη την Ελλάδα να αναφέρουν την τοποθεσία και το είδος της παράβασης. Περαιτέρω, εντοπίστηκαν συγκεκριμένες συστάδες παραβιάσεων στη Μητροπολιτική Περιοχή Αθηνών με ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο χωροχρονικής ομαδοποίησης ST-DBSCAN. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι παρόλο που συμβαίνουν γεγονότα παράνομης στάθμευσης σε όλη την πόλη, υπάρχουν ορισμένες περιοχές και περίοδοι της ημέρας με υψηλότερα επίπεδα παράνομης στάθμευσης. Επίσης, οι παραβάσεις κατανέμονται διαφορετικά σε αστικές χρήσεις γης καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτή η εργασία μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη λήψης αποφάσεων βάσει δεδομένων σχετικά με τη διαχείριση στάθμευσης σε αστικές περιοχές, δίνοντας προτεραιότητα σε τοποθεσίες όπου υπάρχει μεγαλύτερη δραστηριότητα παράνομης στάθμευσης. | el |
heal.abstract | Parking management is vital for urban areas as it ensures effective mobility and safety, while the absence of a holistic approach in parking management has been found to encourage illegal parking. Several studies have demonstrated the negative effects of illegal parking on the operation of the urban road network and the safety of all road user types. This paper proposes a methodology for detecting and analyzing locations where illegal parking activity is present. At the same time, quantifying problematic areas in the city, where outbreaks of illegal parking incidents occur. The data is collected through a custom Web-GIS application with crowdsourcing, allowing citizens from all over Greece to report the location and the type of the violation. Further, specific clusters of violations were identified in the Athens Metropolitan Area by analyzing the data using spatio- temporal clustering algorithm ST-DBSCAN. Results show that even though illegal parking events occur throughout the city, there are certain areas and periods of the day with higher levels of illegal parking. Also, the violations are distributed differently in urban land uses throughout the day. This work can contribute to the development of data driven decision-making regarding parking management in urban areas by prioritizing locations where illegal parking activity is present. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 67 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: