dc.contributor.author |
Μπλαγγίδη-Μπίλλα, Κωνσταντίνα-Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Blangidi-Billa, Konstantina-Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-04-28T10:13:12Z |
|
dc.date.available |
2023-04-28T10:13:12Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57582 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25279 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Λειτουργικό κόστος μετακίνησης |
el |
dc.subject |
Μοντέλο συνεχούς προσέγγισης |
el |
dc.subject |
Ανάλυση σεναρίων |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικά πούλμαν |
el |
dc.subject |
Πράσινη μετάβαση |
el |
dc.subject |
Operational cost of transportation |
en |
dc.subject |
Continuous approximation model |
en |
dc.subject |
Scenario analysis |
en |
dc.subject |
Green transition |
en |
dc.subject |
Electric coach |
en |
dc.title |
Ανάπτυξη μοντέλου συνεχούς προσέγγισης για τη μετάβαση των ΚΤΕΛ Νομού Αττικής σε ηλεκτρικά οχήματα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά προβλήματα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-03-20 |
|
heal.abstract |
Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής γίνονται ολοένα και πιο αισθητές τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταστρώνει σχέδιο ανάσχεσης της κατάστασης με τα κράτη – μέλη της να δεσμεύονται για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και μεταξύ άλλων, να επιβάλλουν την αντικατάσταση ρυπογόνων οχημάτων στο οδικό δίκτυο από οχήματα μηδενικών εκπομπών. Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής μελετάται η αντικατάσταση των λεωφορείων μεγάλων αποστάσεων με ηλεκτρικά πούλμαν από την εταιρία ΚΤΕΛ Νομού Αττικής. Η συγκεκριμένη εταιρία αναλαμβάνει τη μεταφορά επιβατών εντός του νομού συνδέοντας τα απομακρυσμένα προάστια με την πρωτεύουσα. Σκοπός της παρακάτω διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του λειτουργικού κόστους του στόλου των ΚΤΕΛ Αττικής σε βάθος κάποιων ετών και η επίπτωση που έχει αυτό στην τιμή του εισιτηρίου για τον επιβάτη, στην περίπτωση που αντικατασταθεί από ηλεκτρικά πούλμαν. Κατά τη διάρκεια της έρευνας συγκεντρώθηκαν στοιχεία από την εν λόγω εταιρία, την ελληνική και ευρωπαϊκή στατιστική αρχή και άλλους οργανισμούς και στη συνέχεια υπέστησαν επεξεργασία για τους σκοπούς της εργασίας. Με χρήση των μοντέλων συνεχούς προσέγγισης, διαμορφώθηκε ένα σύστημα που προσδιορίζει το κόστος που επιμερίζεται ο διαχειριστής του έργου αλλά και αυτό που αναλαμβάνουν οι επιβάτες που το επιλέγουν. Κατά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, άλλωστε, προκύπτει πως οι μέθοδοι συνεχούς προσέγγισης αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο ανάλυσης ζητημάτων μεταφοράς. Στη συνέχεια, έγινε πρόβλεψη της μελλοντικής επιβατικής ζήτησης με χρήση δύο μεθόδων, τη θεωρία της προβολής και τη θεωρία της πρόβλεψης. Οι εξισώσεις που προσδιορίστηκαν, χρησιμοποιήθηκαν έπειτα για την αποτύπωση της μελλοντικής μεταβολής στο κόστος του διαχειριστή και των επιπτώσεων στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Τέθηκαν, μάλιστα, διαφορετικά σενάρια που θα μπορούσαν να προκύψουν. Τα συμπεράσματα, που προέκυψαν, είναι ξεκάθαρα όσον αφορά τη βέλτιστη λύση που προτείνεται στην εταιρία. |
el |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
96 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|