HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου συνεχούς προσέγγισης για τη μετάβαση των ΚΤΕΛ Νομού Αττικής σε ηλεκτρικά οχήματα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπλαγγίδη-Μπίλλα, Κωνσταντίνα-Μαρία el
dc.contributor.author Blangidi-Billa, Konstantina-Maria en
dc.date.accessioned 2023-04-28T10:13:12Z
dc.date.available 2023-04-28T10:13:12Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57582
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25279
dc.rights Default License
dc.subject Λειτουργικό κόστος μετακίνησης el
dc.subject Μοντέλο συνεχούς προσέγγισης el
dc.subject Ανάλυση σεναρίων el
dc.subject Ηλεκτρικά πούλμαν el
dc.subject Πράσινη μετάβαση el
dc.subject Operational cost of transportation en
dc.subject Continuous approximation model en
dc.subject Scenario analysis en
dc.subject Green transition en
dc.subject Electric coach en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου συνεχούς προσέγγισης για τη μετάβαση των ΚΤΕΛ Νομού Αττικής σε ηλεκτρικά οχήματα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά προβλήματα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-03-20
heal.abstract Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής γίνονται ολοένα και πιο αισθητές τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταστρώνει σχέδιο ανάσχεσης της κατάστασης με τα κράτη – μέλη της να δεσμεύονται για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και μεταξύ άλλων, να επιβάλλουν την αντικατάσταση ρυπογόνων οχημάτων στο οδικό δίκτυο από οχήματα μηδενικών εκπομπών. Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής μελετάται η αντικατάσταση των λεωφορείων μεγάλων αποστάσεων με ηλεκτρικά πούλμαν από την εταιρία ΚΤΕΛ Νομού Αττικής. Η συγκεκριμένη εταιρία αναλαμβάνει τη μεταφορά επιβατών εντός του νομού συνδέοντας τα απομακρυσμένα προάστια με την πρωτεύουσα. Σκοπός της παρακάτω διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του λειτουργικού κόστους του στόλου των ΚΤΕΛ Αττικής σε βάθος κάποιων ετών και η επίπτωση που έχει αυτό στην τιμή του εισιτηρίου για τον επιβάτη, στην περίπτωση που αντικατασταθεί από ηλεκτρικά πούλμαν. Κατά τη διάρκεια της έρευνας συγκεντρώθηκαν στοιχεία από την εν λόγω εταιρία, την ελληνική και ευρωπαϊκή στατιστική αρχή και άλλους οργανισμούς και στη συνέχεια υπέστησαν επεξεργασία για τους σκοπούς της εργασίας. Με χρήση των μοντέλων συνεχούς προσέγγισης, διαμορφώθηκε ένα σύστημα που προσδιορίζει το κόστος που επιμερίζεται ο διαχειριστής του έργου αλλά και αυτό που αναλαμβάνουν οι επιβάτες που το επιλέγουν. Κατά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, άλλωστε, προκύπτει πως οι μέθοδοι συνεχούς προσέγγισης αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο ανάλυσης ζητημάτων μεταφοράς. Στη συνέχεια, έγινε πρόβλεψη της μελλοντικής επιβατικής ζήτησης με χρήση δύο μεθόδων, τη θεωρία της προβολής και τη θεωρία της πρόβλεψης. Οι εξισώσεις που προσδιορίστηκαν, χρησιμοποιήθηκαν έπειτα για την αποτύπωση της μελλοντικής μεταβολής στο κόστος του διαχειριστή και των επιπτώσεων στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Τέθηκαν, μάλιστα, διαφορετικά σενάρια που θα μπορούσαν να προκύψουν. Τα συμπεράσματα, που προέκυψαν, είναι ξεκάθαρα όσον αφορά τη βέλτιστη λύση που προτείνεται στην εταιρία. el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 96 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής