dc.contributor.author |
Γεωργακόπουλος, Ηλίας
|
el |
dc.contributor.author |
Γεωργακόπουλος, Ηλίας
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-04-28T10:44:13Z |
|
dc.date.available |
2023-04-28T10:44:13Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57593 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25290 |
|
dc.relation |
eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/12345 |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ακμή εκφυγής |
el |
dc.subject |
Shape morphing |
en |
dc.subject |
3D printing |
en |
dc.subject |
Τρισδιάστατης εκτύπωση |
el |
dc.subject |
Μικρό αεροσκάφος |
el |
dc.title |
Ανάλυση και σχεδιασμός εύκαμπτου μηχανισμού μορφοποίησης ακμής εκφυγής πτέρυγας μικρού αεροσκάφους και υλοποίηση του με χρήση τρισδιάστατης εκτύπωσης |
el |
dc.title |
Analysis and design of a flexible morphing mechanism of the trailing edge of a small aircraft wing and validation using 3D printing |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αεροναυπηγική |
el |
heal.classification |
Μηχανολογικός σχεδιασμός |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-03-18 |
|
heal.abstract |
Ο μετασχηματισμός της μορφής (shape morphing) των ιπτάμενων μέσων για την βελτίωση της απόδοσής τους σε ένα διευρυμένο φάκελο πτήσης αποτελεί την μεγαλύτερη σύγχρονη πρόκληση της αεροναυπηγικής βιομηχανίας. Οι αντικρουόμενες απαιτήσεις στα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους σε κάθε φάση της πτήσης επιβάλλουν την μεταβολή της μορφής του ώστε να ανταποκρίνεται βέλτιστα σε αυτές. Η κυρίαρχη δομή του αεροσκάφους που επηρεάζει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του είναι η πτέρυγα και κατ’ επέκταση σε αυτήν εστιάζεται κυρίως η προσπάθεια μορφοποίησης εν πτήσει. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην μελέτη και ανάπτυξη ενός συστήματος που μεταβάλει την μορφή της πτέρυγας στην περιοχή πλησίον της ακμής εκφυγής (trailing edge) ώστε να επιτυγχάνεται αντίστοιχη αεροδυναμική συμπεριφορά με αυτήν που προκαλούν τα συμβατικά πηδάλια στο επίπεδο ελαφρού αεροσκάφους. Η ανάλυση γίνεται με τη χρήση του λογισμικού SOLIDWORKS και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό του συστήματος και την προσομοίωση της λειτουργίας του με τη χρήση πεπερασμένων στοιχείων. Επιπλέον, ο μηχανισμός υλοποιείται με τη χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή και μέσω αυτού διερευνάται αφενός η επιτυχία του σχεδιασμένου συστήματος στην ικανοποίηση των προδιαγραφών και αφετέρου η ανταπόκριση του θεωρητικού μοντέλου στην ρεαλιστική αποτύπωση της πραγματικότητας. |
el |
heal.advisorName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
68 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|