HEAL DSpace

Ανάλυση και σχεδιασμός εύκαμπτου μηχανισμού μορφοποίησης ακμής εκφυγής πτέρυγας μικρού αεροσκάφους και υλοποίηση του με χρήση τρισδιάστατης εκτύπωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργακόπουλος, Ηλίας el
dc.contributor.author Γεωργακόπουλος, Ηλίας en
dc.date.accessioned 2023-04-28T10:44:13Z
dc.date.available 2023-04-28T10:44:13Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57593
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25290
dc.relation eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/12345 el
dc.rights Default License
dc.subject Ακμή εκφυγής el
dc.subject Shape morphing en
dc.subject 3D printing en
dc.subject Τρισδιάστατης εκτύπωση el
dc.subject Μικρό αεροσκάφος el
dc.title Ανάλυση και σχεδιασμός εύκαμπτου μηχανισμού μορφοποίησης ακμής εκφυγής πτέρυγας μικρού αεροσκάφους και υλοποίηση του με χρήση τρισδιάστατης εκτύπωσης el
dc.title Analysis and design of a flexible morphing mechanism of the trailing edge of a small aircraft wing and validation using 3D printing en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αεροναυπηγική el
heal.classification Μηχανολογικός σχεδιασμός el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-03-18
heal.abstract Ο μετασχηματισμός της μορφής (shape morphing) των ιπτάμενων μέσων για την βελτίωση της απόδοσής τους σε ένα διευρυμένο φάκελο πτήσης αποτελεί την μεγαλύτερη σύγχρονη πρόκληση της αεροναυπηγικής βιομηχανίας. Οι αντικρουόμενες απαιτήσεις στα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους σε κάθε φάση της πτήσης επιβάλλουν την μεταβολή της μορφής του ώστε να ανταποκρίνεται βέλτιστα σε αυτές. Η κυρίαρχη δομή του αεροσκάφους που επηρεάζει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του είναι η πτέρυγα και κατ’ επέκταση σε αυτήν εστιάζεται κυρίως η προσπάθεια μορφοποίησης εν πτήσει. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην μελέτη και ανάπτυξη ενός συστήματος που μεταβάλει την μορφή της πτέρυγας στην περιοχή πλησίον της ακμής εκφυγής (trailing edge) ώστε να επιτυγχάνεται αντίστοιχη αεροδυναμική συμπεριφορά με αυτήν που προκαλούν τα συμβατικά πηδάλια στο επίπεδο ελαφρού αεροσκάφους. Η ανάλυση γίνεται με τη χρήση του λογισμικού SOLIDWORKS και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό του συστήματος και την προσομοίωση της λειτουργίας του με τη χρήση πεπερασμένων στοιχείων. Επιπλέον, ο μηχανισμός υλοποιείται με τη χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή και μέσω αυτού διερευνάται αφενός η επιτυχία του σχεδιασμένου συστήματος στην ικανοποίηση των προδιαγραφών και αφετέρου η ανταπόκριση του θεωρητικού μοντέλου στην ρεαλιστική αποτύπωση της πραγματικότητας. el
heal.advisorName Σπιτάς, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 68 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής