HEAL DSpace

Διερεύνηση της επιρροής της χρήσης κινητού τηλεφώνου στη συμπεριφορά του οδηγού με τεχνικές μηχανικής μάθησης ανισόρροπων δεδομένων.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κασελούρης, Κωνσταντίνος-Ειρηναίος el
dc.contributor.author Kaselouris, Konstantinos-Eirinaios en
dc.date.accessioned 2023-05-04T06:43:52Z
dc.date.available 2023-05-04T06:43:52Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57610
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25307
dc.rights Default License
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Συμπεριφορά του οδηγού el
dc.subject Machine Learning el
dc.subject Ταξινόμηση el
dc.subject Παλινδρόμηση el
dc.subject Χρήση κινητού τηλεφώνου el
dc.title Διερεύνηση της επιρροής της χρήσης κινητού τηλεφώνου στη συμπεριφορά του οδηγού με τεχνικές μηχανικής μάθησης ανισόρροπων δεδομένων. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική Ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-03-20
heal.abstract Η συγκεκριμένη Διπλωματική Εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της επιρροής της χρήσης κινητού τηλεφώνου στη συμπεριφορά του οδηγού μέσω στατιστικής ανάλυσης ανισόρροπων δεδομένων με τεχνικές Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning). Για την ταξινόμηση, την παλινδρόμηση και την πρόβλεψη της χρήσης κινητού τηλεφώνου αξιοποιήθηκαν δεδομένα τηλεματικής της εταιρείας OSeven, τα οποία συλλέχθηκαν από μετρήσεις σε πραγματικές οδικές συνθήκες. Ως δείκτης επικίνδυνης συμπεριφοράς ορίστηκε η χρήση κινητού τηλεφώνου και η ταξινόμηση πραγματοποιήθηκε σε δύο επίπεδα συμπεριφοράς του οδηγού (επικίνδυνη και μη επικίνδυνη οδήγηση). Στο πρώτο μέρος των αναλύσεων, αναπτύχθηκαν συνολικά τέσσερις αλγόριθμοι ταξινόμησης, δύο συμπεριλαμβανομένων όλων των υπό εξέταση ανεξάρτητων μεταβλητών και οι δύο ίδιοι αλγόριθμοι με τις πέντε σημαντικότερες εξ’ αυτών, όπως εκείνες προέκυψαν από τη μέθοδο Σημαντικότητας Χαρακτηριστικών (Feature Importance). Σημαντικότερες ανεξάρτητες μεταβλητές αναδείχθηκαν μεταβλητές σχετικές με την ταχύτητα διαδρομής, ενώ σύμφωνα με τις μετρικές αξιολόγησης ταξινόμησης καταλληλότερο μοντέλο κρίθηκε εκείνο της ‘Γραμμικής Διαχωριστικής Ανάλυσης’. Στο δεύτερο μέρος των αναλύσεων, ακολουθήθηκε πανομοιότυπη διαδικασία για την παλινδρόμηση με εξαρτημένη μεταβλητή τη διάρκεια χρήσης κινητού τηλεφώνου με τον αλγόριθμο της ‘Προσαρμοστικής Ενδυνάμωσης’ με όλες τις ανεξάρτητες μεταβλητές να παρουσιάζει καλύτερη προβλεπτική ικανότητα και τη μεταβλητή της διάρκειας οδικής διαδρομής να θεωρείται σημαντικότερη. el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 89 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής