dc.contributor.author | Μητακίδης, Ξενοφών | el |
dc.contributor.author | Mitakidis, Xenofon | en |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T09:46:49Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T09:46:49Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57638 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25335 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Blockchain | en |
dc.subject | Validation | en |
dc.subject | Επικύρωση | el |
dc.subject | Πιστοποίηση | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Αγορά Εργασίας | el |
dc.subject | Certification | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Labor market | en |
dc.title | Βιβλιογραφική επισκόπηση εφαρμογών της τεχνολογίας Blockchain στην εκπαίδευση και την αγορά εργασίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Blockchain | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-03-09 | |
heal.abstract | Από το 2009, όταν το Bitcoin παρουσιάστηκε στο κοινό για πρώτη φορά, η τεχνολογία blockchain έχει αποκτήσει σημαντική απήχηση. Λόγω αυτής της απήχησης, έχει βρει εφαρμογές σε τομείς πέραν των χρηματοοικονομικών, με ένα από τους πιο σημαντικούς, την εκπαίδευση. Αυτή η έρευνα, που είναι βασισμένη στην εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση, επικεντρώνεται στη διερεύνηση των πιθανών περιπτώσεων χρήσης της τεχνολογίας του blockchain στην εκπαίδευση ως μέσο ενδυνάμωσης των μαθητών για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας, στον εντοπισμό των πιθανών προκλήσεων για τη μαζική υιοθέτηση της ως αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και στην εξέταση της ανταπόκρισης των δημοφιλών εμπορικών λύσεων όσον αφορά τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς. | el |
heal.abstract | Ever since the launch of Bitcoin to the public in 2009, blockchain technology has gained significant traction. Due to this traction, it has found applications in sectors beyond finance with a most prominent one being education. This literature-review driven research is focused on exploring the potential use cases of blockchain in education as a means of empowering students to enter the labor market, identify the potential challenges for mass adoption of blockchain as an integral part of the education system and examine where popular commercial solutions stand in terms of the market needs and conditions | en |
heal.advisorName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Δούκας, Χρυσόστομος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 124 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: