HEAL DSpace

Βιβλιογραφική επισκόπηση εφαρμογών της τεχνολογίας Blockchain στην εκπαίδευση και την αγορά εργασίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μητακίδης, Ξενοφών el
dc.contributor.author Mitakidis, Xenofon en
dc.date.accessioned 2023-05-05T09:46:49Z
dc.date.available 2023-05-05T09:46:49Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57638
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25335
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Blockchain en
dc.subject Validation en
dc.subject Επικύρωση el
dc.subject Πιστοποίηση el
dc.subject Εκπαίδευση el
dc.subject Αγορά Εργασίας el
dc.subject Certification en
dc.subject Education en
dc.subject Labor market en
dc.title Βιβλιογραφική επισκόπηση εφαρμογών της τεχνολογίας Blockchain στην εκπαίδευση και την αγορά εργασίας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Blockchain en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-03-09
heal.abstract Από το 2009, όταν το Bitcoin παρουσιάστηκε στο κοινό για πρώτη φορά, η τεχνολογία blockchain έχει αποκτήσει σημαντική απήχηση. Λόγω αυτής της απήχησης, έχει βρει εφαρμογές σε τομείς πέραν των χρηματοοικονομικών, με ένα από τους πιο σημαντικούς, την εκπαίδευση. Αυτή η έρευνα, που είναι βασισμένη στην εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση, επικεντρώνεται στη διερεύνηση των πιθανών περιπτώσεων χρήσης της τεχνολογίας του blockchain στην εκπαίδευση ως μέσο ενδυνάμωσης των μαθητών για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας, στον εντοπισμό των πιθανών προκλήσεων για τη μαζική υιοθέτηση της ως αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και στην εξέταση της ανταπόκρισης των δημοφιλών εμπορικών λύσεων όσον αφορά τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς. el
heal.abstract Ever since the launch of Bitcoin to the public in 2009, blockchain technology has gained significant traction. Due to this traction, it has found applications in sectors beyond finance with a most prominent one being education. This literature-review driven research is focused on exploring the potential use cases of blockchain in education as a means of empowering students to enter the labor market, identify the potential challenges for mass adoption of blockchain as an integral part of the education system and examine where popular commercial solutions stand in terms of the market needs and conditions en
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 124 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα