HEAL DSpace

Προσομοίωση ανατροπής βυτιοφόρου οχήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Angelidakis, Ioannis en
dc.contributor.author Αγγελιδάκης, Ιωάννης el
dc.date.accessioned 2023-05-08T09:09:32Z
dc.date.available 2023-05-08T09:09:32Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57646
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25343
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κατασκευή οχημάτων el
dc.subject Προσομοίωση ανατροπής βυτιοφόρου el
dc.subject Ανάλυση με πεπερασμένα el
dc.subject Αντοχή δεξαμενών el
dc.subject Ανατροπή δεξαμενών el
dc.subject Rollover simulation en
dc.subject Road fuel tanker en
dc.subject Crashworthiness analysis en
dc.subject Road fuel tanker specifications en
dc.subject Finite element analysis en
dc.title Προσομοίωση ανατροπής βυτιοφόρου οχήματος el
dc.title Rollover simulation of road fuel tanker en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Crashworthiness analysis en
heal.classification Κατασκευή οχημάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-03-28
heal.abstract Η διπλωματική αυτή εργασία, έχει ως στόχο, να παράσχει πληροφορίες όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μία δεξαμενή βυτιοφόρου οχήματος ώστε να αποφευχθεί η θραύση της, σε σενάρια ανατροπής 90 και 180 μοιρών. Τα βυτιοφόρα οχήματα φέρουν στις δεξαμενές τους μέχρι και εξαιρετικά επικίνδυνες ουσίες, οι οποίες θα πρέπει να μεταφέρονται με την δέουσα προσοχή. Οι επιπτώσεις σε περίπτωση ανατροπής ενός τέτοιου βυτιοφόρου και θραύσης της δεξαμενής του, μπορεί να είναι σοβαρές, όχι μόνο για τον οδηγό και τους περαστικούς, αλλά και μονιμότερες στο περιβάλλον. Αυτών λεγομένων, για ακριβέστερα αποτελέσματα, πονήθηκε παραμετρική ανάλυση μέσω της οποίας, εκτιμήθηκε η καλύτερη γεωμετρία, υλικό, πάχος των δεξαμενών και είδος συγκόλλησης, με γνώμονα την ακεραιότητα των δεξαμενών. Βασικός οδηγός και πηγή πληροφοριών όσον αφορά τις προδιαγραφές των βυτιοφόρων, των δεξαμενών και των σεναρίων, πάνω στον οποίο στηρίχθηκε η παρούσα διπλωματική, αποτέλεσε η μελέτη: Technical Assessment of Petroleum Road Fuel Tankers, που συντάχθηκε το 2014 για χάρη του Βρετανικού Υπουργείου Μεταφορών από τούς: [1]B Robinson (TRL), D Webb (HSL), J Hobbs (HSL) & T London (TWI). * Το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για τον σχεδιασμό των μοντέλων είναι το SOLIDWORKS ενώ για την επίλυση των σεναρίων χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό ANSYS el
heal.abstract The main goal of this diploma thesis is to assess the specifications that should be met by a road fuel tanker for it to withstand rollover (90 and 180 degree) scenarios. Road fuel tankers carry massive quantities of extremely dangerous goods, thus, transporting these substances must always be a meticulous procedure. Ramifications in rollover accidents and cases of ruptured tanks can be not only severe for the truck driver and pedestrians around, but also long lasting for the environment on a bigger scale. A parametric analysis was taken for best results and for drawing a safe conclusion, considering shell’s geometry, material, thickness and weld type between baffles-bands with goal to be finding the least ruptured tank of all tested, thus the safest. Almost entire of this thesis, was based on information found on the following valuation: [1]Technical Assessment of Petroleum Road Fuel Tankers, by B Robinson (TRL), D Webb (HSL), J Hobbs (HSL) & T London (TWI), 2014 for the British Department of Transportation. * All the models were completed using SOLIDWORKS software and then simulated each scenario using ANSYS software. en
heal.advisorName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.advisorName Koulocheris, Dimitris en
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Antoniadis, Ioannis en
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Provatidis, Christopher en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 165 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα