dc.contributor.author | Angelidakis, Ioannis | en |
dc.contributor.author | Αγγελιδάκης, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2023-05-08T09:09:32Z | |
dc.date.available | 2023-05-08T09:09:32Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57646 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25343 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κατασκευή οχημάτων | el |
dc.subject | Προσομοίωση ανατροπής βυτιοφόρου | el |
dc.subject | Ανάλυση με πεπερασμένα | el |
dc.subject | Αντοχή δεξαμενών | el |
dc.subject | Ανατροπή δεξαμενών | el |
dc.subject | Rollover simulation | en |
dc.subject | Road fuel tanker | en |
dc.subject | Crashworthiness analysis | en |
dc.subject | Road fuel tanker specifications | en |
dc.subject | Finite element analysis | en |
dc.title | Προσομοίωση ανατροπής βυτιοφόρου οχήματος | el |
dc.title | Rollover simulation of road fuel tanker | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Crashworthiness analysis | en |
heal.classification | Κατασκευή οχημάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-03-28 | |
heal.abstract | Η διπλωματική αυτή εργασία, έχει ως στόχο, να παράσχει πληροφορίες όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μία δεξαμενή βυτιοφόρου οχήματος ώστε να αποφευχθεί η θραύση της, σε σενάρια ανατροπής 90 και 180 μοιρών. Τα βυτιοφόρα οχήματα φέρουν στις δεξαμενές τους μέχρι και εξαιρετικά επικίνδυνες ουσίες, οι οποίες θα πρέπει να μεταφέρονται με την δέουσα προσοχή. Οι επιπτώσεις σε περίπτωση ανατροπής ενός τέτοιου βυτιοφόρου και θραύσης της δεξαμενής του, μπορεί να είναι σοβαρές, όχι μόνο για τον οδηγό και τους περαστικούς, αλλά και μονιμότερες στο περιβάλλον. Αυτών λεγομένων, για ακριβέστερα αποτελέσματα, πονήθηκε παραμετρική ανάλυση μέσω της οποίας, εκτιμήθηκε η καλύτερη γεωμετρία, υλικό, πάχος των δεξαμενών και είδος συγκόλλησης, με γνώμονα την ακεραιότητα των δεξαμενών. Βασικός οδηγός και πηγή πληροφοριών όσον αφορά τις προδιαγραφές των βυτιοφόρων, των δεξαμενών και των σεναρίων, πάνω στον οποίο στηρίχθηκε η παρούσα διπλωματική, αποτέλεσε η μελέτη: Technical Assessment of Petroleum Road Fuel Tankers, που συντάχθηκε το 2014 για χάρη του Βρετανικού Υπουργείου Μεταφορών από τούς: [1]B Robinson (TRL), D Webb (HSL), J Hobbs (HSL) & T London (TWI). * Το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για τον σχεδιασμό των μοντέλων είναι το SOLIDWORKS ενώ για την επίλυση των σεναρίων χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό ANSYS | el |
heal.abstract | The main goal of this diploma thesis is to assess the specifications that should be met by a road fuel tanker for it to withstand rollover (90 and 180 degree) scenarios. Road fuel tankers carry massive quantities of extremely dangerous goods, thus, transporting these substances must always be a meticulous procedure. Ramifications in rollover accidents and cases of ruptured tanks can be not only severe for the truck driver and pedestrians around, but also long lasting for the environment on a bigger scale. A parametric analysis was taken for best results and for drawing a safe conclusion, considering shell’s geometry, material, thickness and weld type between baffles-bands with goal to be finding the least ruptured tank of all tested, thus the safest. Almost entire of this thesis, was based on information found on the following valuation: [1]Technical Assessment of Petroleum Road Fuel Tankers, by B Robinson (TRL), D Webb (HSL), J Hobbs (HSL) & T London (TWI), 2014 for the British Department of Transportation. * All the models were completed using SOLIDWORKS software and then simulated each scenario using ANSYS software. | en |
heal.advisorName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.advisorName | Koulocheris, Dimitris | en |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Antoniadis, Ioannis | en |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.committeeMemberName | Provatidis, Christopher | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 165 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: