dc.contributor.author | Προεστάκης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Proestakis, Ioannis | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T07:33:47Z | |
dc.date.available | 2023-05-15T07:33:47Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57698 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25395 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Φοιτητής | el |
dc.subject | Επαγγελματικός προσανατολισμός | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | IBM SPSS. | en |
dc.subject | student | en |
dc.subject | career orientation | en |
dc.subject | education | en |
dc.title | Ο κλάδος της εκπαίδευσης ως επαγγελματική επιλογή για τους φοιτητές της Σ.Ε.Μ.Φ.Ε. | el |
dc.contributor.department | Τομέας Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | The field of education as a career choice for students of the faculty of applied sciences. | en |
heal.classification | Κοινωνικές Επιστήμες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-10-26 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν πτυχές του προσανατολισμού των φοιτητών της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών στον κλάδο της εκπαίδευσης, ως επαγγελματική επιλογή. Πτυχές όπως τα κριτήρια με τα οποία προχώρησαν σε αυτήν την επιλογή, η κοινωνική τους κατάσταση αλλά και η διάρθρωση της συνολικής κοινωνικής συγκυρίας. Αρχικά παρατίθενται στοιχεία από την Ελληνική και την διεθνή βιβλιογραφία που αφορούν σχετικές προσεγγίσεις και έρευνες αναφορικά με τη διαδικασία επιλογής επαγγέλματος είτε γενικά είτε συγκεκριμένα για τον εκπαιδευτικό κλάδο. Στην συνέχεια, οι παράγοντες που αναδείχθηκε από την βιβλιογραφία ότι διαμορφώνουν τις επαγγελματικές επιλογές των ατόμων, όπως το φύλο, η δομή της οικογένειας ή η ευρύτερη κοινωνική και πολιτική κατάσταση, αναλύονται για το πώς εμφανίζονται στην ελληνική πραγματικότητα. Ακολουθεί η παρουσίαση πρωτογενούς έρευνας που έγινε με ερωτηματολόγιο 21 ερωτήσεων και που αποσκοπεί στο να συνδεθούν τα πορίσματα της βιβλιογραφίας με τις επιλογές των φοιτητών της σχολής και να υπάρξει πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το αντικείμενο της εργασίας. Η δειγματοληψία ήταν τυχαία και το μέγεθος του δείγματος 300 φοιτητές και φοιτήτριες . Η επεξεργασία έγινε με την βοήθεια του IBM SPSS statistics 25.0. Τελικά παρουσιάζονται τα στατιστικά αποτελέσματα και οι συσχετίσεις των διάφορων μεγεθών με την επαγγελματική επιλογή του εκπαιδευτικού και επιχειρείται η ερμηνεία τους στην βάση της βιβλιογραφίας και των στατιστικών συμπερασμάτων που προέκυψαν. | el |
heal.abstract | The aim of this study is to investigate aspects of the orientation of students in the School of Applied Mathematics and physics Science towards the education sector as a career choice. Aspects such as the criteria by which they made this choice, their social situation and the structure of the overall social context. Initially, data from the Greek and international literature concerning relevant approaches and research regarding the process of career choice either in general or specifically for the education sector are presented. Then, the factors highlighted by the literature as shaping individuals' occupational choices, such as gender, family structure or the broader social and political situation, are analysed in terms of how they appear in the Greek reality. This is followed by the presentation of a primary research conducted with a 21-question questionnaire, which aims to link the findings of the literature with the choices of the students of the school and to provide a more complete picture of the subject matter of the study. The sampling was random and the sample size was 300 students. The processing was done with the help of IBM SPSS statistics 25.0. Finally, the statistical results and the correlations of the various variables with the teacher's career choice are presented and an attempt is made to interpret them on the basis of the literature and the statistical conclusions obtained. | en |
heal.advisorName | Μανιού, Μάγδα | |
heal.committeeMemberName | Μαυρογόνατου, Γεωργία | |
heal.committeeMemberName | Μανιού, Μάγδα | |
heal.committeeMemberName | Θεολόγου, Κωνσταντίνος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 97 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: