HEAL DSpace

Μελέτη συμπεριφοράς εκκένωσης οδικής σήραγγας στην περίπτωση χρηστών σε απόσταση από τροχαίο ατύχημα, με την χρήση εικονικής πραγματικότητας.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φρουδάκης, Χρήστος el
dc.contributor.author Froudakis, Christos en
dc.date.accessioned 2023-05-15T09:25:35Z
dc.date.available 2023-05-15T09:25:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57702
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25399
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Ασφάλεια el
dc.subject Σήραγγες el
dc.subject Εικονική Πραγματικότητα el
dc.subject Ατύχημα el
dc.subject Φωτιά el
dc.title Μελέτη συμπεριφοράς εκκένωσης οδικής σήραγγας στην περίπτωση χρηστών σε απόσταση από τροχαίο ατύχημα, με την χρήση εικονικής πραγματικότητας. el
heal.type masterThesis
heal.classification Ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-04
heal.abstract Οι οδικές σήραγγες αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς και συνοδεύονται αναπόφευκτα από τροχαία ατυχήματα τα οποία λαμβάνουν χώρα μέσα σε αυτές. Ο απαιτούμενος χρόνος ασφαλής εξόδου (RSET) είναι ένας κρίσιμος παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό των μεθόδων μετριασμού της πυρκαγιάς σε σήραγγες. Σε μια ιδιαίτερη περιοχή όπως οι σήραγγες που η διαδρομή εκκένωσης επηρεάζεται από την έλλειψη ορατότητας λόγω της παρουσίας καπνού, θα πρέπει να προσδιοριστεί η συμπεριφορά εκκένωσης συμπεριλαμβανομένου του χρόνου προεκκένωσης (ενεργοποίηση συναγερμού, χρόνος αντίδρασης, εγκατάλειψη οχήματος κ.λπ.). Ο σχεδιασμός της ενδεικτικής οδικής σήραγγας πλήρους μεγέθους σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας (VR) και προσομοίωσης CFD και η διαμόρφωση των σεναρίων για μελέτη της συμπεριφοράς του επιβάτη πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τον κ. Κωτσάκη Βασίλειο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάστηκαν τα 3 από αυτά που έχουν να κάνουν με τη συμπεριφορά των χρηστών που βρίσκονται σε απόσταση από ένα ατύχημα. Τα υπόλοιπα 3 σενάρια εξετάστηκαν από τον συνάδελφο Κωτσάκη Βασίλειο, μεταπτυχιακό φοιτητή του ΔΠΜΣ: ΣΚΥΕ και παρουσιάζονται στην διπλωματική του εργασία. Οι κύριοι παράγοντες που μελετήθηκαν είναι: (α) η απόφαση εκκένωσης (β) ο χρόνος πριν από την εκκένωση και (γ) η μέθοδος εύρεσης διαδρομής. Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάστηκαν τα 3 από αυτά. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι ο χρόνος πριν από την εκκένωση δεν εξαρτάται από τον τύπο του ερεθίσματος έκτακτης ανάγκης (καπνός, συναγερμός, άλλοι επιβάτες). Οι περισσότεροι συμμετέχοντες προσπάθησαν να βρουν τη διαδρομή εξόδου τους αναζητώντας τις πινακίδες εξόδου. Επιπλέον, διανύοντας μια διαδρομή με καπνό, κάποιοι επιβάτες χάνουν την κοντινή έξοδο και βρίσκουν διέξοδο σε μια πιο μακρινή έξοδο. Σημειώνεται ότι για την εξαγωγή των συμπερασμάτων λήφθηκαν υπόψη τα αποτελέσματα που προέκυψαν τόσο από τη παρούσα διπλωματική όσο και από τη διπλωματική εργασία του κ. Β. Κωτσάκη. el
heal.advisorName Μενεγάκη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Μενεγάκη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος el
heal.committeeMemberName Μπενάρδος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 156 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα