HEAL DSpace

Σχεδιασμός και Υπολογιστική Μελέτη Αντοχής για σώτρο (ζάντα) αγωνιστικού μονοθέσιου από ανθρακόνημα, με χρήση πεπερασμένων στοιχείων με το λογισμικό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταθόπουλος, Αθανάσιος
dc.contributor.author Athanasios, Stathopoulos
dc.date.accessioned 2023-05-15T10:21:15Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57703
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25400
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ζάντα el
dc.subject Μηχανοκίνητος Αθλητισμός el
dc.subject Σύνθετα Υλικά el
dc.subject Υπολογιστική Μελέτη el
dc.subject ανθρακόνημα el
dc.subject FSAE en
dc.subject ANSYS en
dc.subject Computational Study en
dc.subject FEA en
dc.subject Carbon Rim en
dc.title Σχεδιασμός και Υπολογιστική Μελέτη Αντοχής για σώτρο (ζάντα) αγωνιστικού μονοθέσιου από ανθρακόνημα, με χρήση πεπερασμένων στοιχείων με το λογισμικό el
dc.title Design and Computational Strength Study for a carbon fiber FSAE racing car rim using finite elements with ANSYS software en
dc.contributor.department Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανοκίνητος Αθλητισμός el
heal.classification Σύνθετα Υλικά el
heal.classification Σχεδιασμός el
heal.dateAvailable 2024-05-14T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-10-25
heal.abstract Η διπλωματική εργασία θα πραγματεύεται, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, την υπολογιστική μελέτης μια ζάντας αγωνιστικού μονοθέσιου τύπου Formula Student στα πλαίσια της ομάδας Prom Racing του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η ζάντα δεν θα ακολουθεί την παραδοσιακή διαιρετή προσέγγιση αλλά θα είναι ενιαία από ανθρακόνημα με αλουμινένιο ένθετο. Αυτό μας απαλείφει από τις δυσκολίες που μια συναρμογή πολλών κομματιών θα μπορούσαν να εισάγει, αυξάνει την δυσκαμψία της ζάντας και μειώνει το τελικός της βάρος. Η μελέτη της ζάντας ξεκινάει από τον βασικό σχεδιασμό και εξηγείται πώς αυτός προκύπτει από της σχεδιαστικές προϋποθέσεις, τους κατασκευαστικούς και χωροταξικούς περιορισμούς. Παρουσιάζεται το μοντέλο και τα σενάρια φορτίσεων με την επίλυση της προσομοίωσης λαμβάνονται τιμές για τη συνολική παραμόρφωση του σώματος, το βάρος και τον συντελεστή ασφαλείας. Με βάση τα μεγέθη αυτά, μιας και είναι τα πιο βασικά στην αξιολόγηση, λαμβάνεται η απόφαση για το σχέδιο με το οποίο θα προσχωρήσει η μελέτη. Στον λεπτομερή σχεδιασμό, το μοντέλο γίνεται πιο ακριβές και προκύπτουν η τελική μορφή της ζάντας και η διαστρωμάτωση του αρχικού detailed σχεδίου. Για την περάτωση της παρούσας διπλωματικής χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SOLIDWORKS για το 3D CAD και το πακέτο λογισμικών ANSYS για το Pre/Post Processing με τους ενσωματωμένους επιλυτές για τη μελέτη με πεπερασμένα στοιχεία. el
heal.abstract The thesis will deal, as its title indicates, with the computational study of a Formula Student racing Car Rim in the context of the Prom Racing team of the National Technical University of Athens. The rim will not follow the traditional split approach but will be a single piece carbon fiber with an aluminum insert. This relieves us of the difficulties that an assembly of several pieces could introduce, increases the stiffness of the rim and reduces its final weight. The study of the rim starts from the conceptual design and it is explained how it results from the design conditions, construction and spatial limitations. The model and loading scenarios are presented by solving the simulation values for total body deformation, weight and safety factor are obtained. Based on these figures, since they are the most basic in the evaluation, the decision is made on the plan with which the study will be joined. In the detailed design, the model becomes more accurate and the final shape of the rim and the lamination of the original detailed design emerge. The SOLIDWORKS software for 3D CAD and the ANSYS software package for Pre/Post Processing with the built-in solvers for the study with finite elements were used to complete this thesis. en
heal.advisorName Μανωλάκος, Δημήτριος
heal.committeeMemberName Μαρκόπουλος, Άγγελος
heal.committeeMemberName Βοσνιάκος, Γεώργιος - Χριστόφορος
heal.academicPublisher Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 138
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα