dc.contributor.author | Σταθόπουλος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Athanasios, Stathopoulos | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T10:21:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57703 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25400 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ζάντα | el |
dc.subject | Μηχανοκίνητος Αθλητισμός | el |
dc.subject | Σύνθετα Υλικά | el |
dc.subject | Υπολογιστική Μελέτη | el |
dc.subject | ανθρακόνημα | el |
dc.subject | FSAE | en |
dc.subject | ANSYS | en |
dc.subject | Computational Study | en |
dc.subject | FEA | en |
dc.subject | Carbon Rim | en |
dc.title | Σχεδιασμός και Υπολογιστική Μελέτη Αντοχής για σώτρο (ζάντα) αγωνιστικού μονοθέσιου από ανθρακόνημα, με χρήση πεπερασμένων στοιχείων με το λογισμικό | el |
dc.title | Design and Computational Strength Study for a carbon fiber FSAE racing car rim using finite elements with ANSYS software | en |
dc.contributor.department | Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανοκίνητος Αθλητισμός | el |
heal.classification | Σύνθετα Υλικά | el |
heal.classification | Σχεδιασμός | el |
heal.dateAvailable | 2024-05-14T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-10-25 | |
heal.abstract | Η διπλωματική εργασία θα πραγματεύεται, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, την υπολογιστική μελέτης μια ζάντας αγωνιστικού μονοθέσιου τύπου Formula Student στα πλαίσια της ομάδας Prom Racing του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η ζάντα δεν θα ακολουθεί την παραδοσιακή διαιρετή προσέγγιση αλλά θα είναι ενιαία από ανθρακόνημα με αλουμινένιο ένθετο. Αυτό μας απαλείφει από τις δυσκολίες που μια συναρμογή πολλών κομματιών θα μπορούσαν να εισάγει, αυξάνει την δυσκαμψία της ζάντας και μειώνει το τελικός της βάρος. Η μελέτη της ζάντας ξεκινάει από τον βασικό σχεδιασμό και εξηγείται πώς αυτός προκύπτει από της σχεδιαστικές προϋποθέσεις, τους κατασκευαστικούς και χωροταξικούς περιορισμούς. Παρουσιάζεται το μοντέλο και τα σενάρια φορτίσεων με την επίλυση της προσομοίωσης λαμβάνονται τιμές για τη συνολική παραμόρφωση του σώματος, το βάρος και τον συντελεστή ασφαλείας. Με βάση τα μεγέθη αυτά, μιας και είναι τα πιο βασικά στην αξιολόγηση, λαμβάνεται η απόφαση για το σχέδιο με το οποίο θα προσχωρήσει η μελέτη. Στον λεπτομερή σχεδιασμό, το μοντέλο γίνεται πιο ακριβές και προκύπτουν η τελική μορφή της ζάντας και η διαστρωμάτωση του αρχικού detailed σχεδίου. Για την περάτωση της παρούσας διπλωματικής χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SOLIDWORKS για το 3D CAD και το πακέτο λογισμικών ANSYS για το Pre/Post Processing με τους ενσωματωμένους επιλυτές για τη μελέτη με πεπερασμένα στοιχεία. | el |
heal.abstract | The thesis will deal, as its title indicates, with the computational study of a Formula Student racing Car Rim in the context of the Prom Racing team of the National Technical University of Athens. The rim will not follow the traditional split approach but will be a single piece carbon fiber with an aluminum insert. This relieves us of the difficulties that an assembly of several pieces could introduce, increases the stiffness of the rim and reduces its final weight. The study of the rim starts from the conceptual design and it is explained how it results from the design conditions, construction and spatial limitations. The model and loading scenarios are presented by solving the simulation values for total body deformation, weight and safety factor are obtained. Based on these figures, since they are the most basic in the evaluation, the decision is made on the plan with which the study will be joined. In the detailed design, the model becomes more accurate and the final shape of the rim and the lamination of the original detailed design emerge. The SOLIDWORKS software for 3D CAD and the ANSYS software package for Pre/Post Processing with the built-in solvers for the study with finite elements were used to complete this thesis. | en |
heal.advisorName | Μανωλάκος, Δημήτριος | |
heal.committeeMemberName | Μαρκόπουλος, Άγγελος | |
heal.committeeMemberName | Βοσνιάκος, Γεώργιος - Χριστόφορος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 138 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: