HEAL DSpace

Νέο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) στο Νταού Πεντέλης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στάμου, Μάριος el
dc.contributor.author Stamou, Marios en
dc.date.accessioned 2023-05-24T09:36:15Z
dc.date.available 2023-05-24T09:36:15Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57764
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25461
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σχολείο el
dc.subject Εκπαίδευση el
dc.subject Τοπίο el
dc.subject Εργαστήριο el
dc.subject Νταού πεντέλης el
dc.subject School en
dc.subject Workshop en
dc.subject Landscape en
dc.subject Education en
dc.subject Daou Pentelis en
dc.title Νέο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) στο Νταού Πεντέλης el
dc.title New Laboratory of Special Professional Education and Training in Daou Ptentelis en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονική σύνθεση el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-02-20
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο επανασχεδιασμός των εγκαταστάσεων του Ειδικού Επαγγελματικού Εργαστηρίου Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) στο Νταού Πεντέλης. Στόχος της πρότασης είναι η συγκρότηση μια μελέτης που να συμβαδίζει με τις τρέχουσες επιστημονικές και εκπαιδευτικές αντιλήψεις με επίκεντρο την εκμάθηση και την ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών για την ομαλή ένταξή του στον καθημερινό και εργασιακό βίο. Ο δομημένος χώρος δεν αποτελεί μονάχα το περιβάλλον μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά καταβάλλεται η προσπάθεια να μετατραπεί σε διδακτικό εργαλείο που βασίζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες ενός ειδικού σχολείου. Αναπόσπαστο μέρος αυτής της προσπάθειας αποτελεί η ένταξη του κτηρίου στο τοπίο, όσο και το ίδιο το φυσικό περιβάλλον ως μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος υπό τη μορφή του βασικού εργαστηρίου που εξασφαλίζει την επαφή με τη φύση και διδάσκει επαναλαμβανόμενες και τυποποιημένες διαδικασίες. Έτσι, λοιπόν, η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η αφορμή για την διερεύνηση του αρχιτεκτονικού χώρου που αφορμάται από την μελέτη ενός προβλήματος και αποσκοπεί στην έκφρασή του σε δομημένο περιβάλλον. el
heal.abstract The subject of this thesis project is the redesign of Laboratory of Special Professional Education and Training in Daou Pentelis. The goal of this research is to design a building considering the current scientific and educational methods so as the students be able to develop their skills and be prepared to transit from student life to working life. The architectural space of a school is not only the place in which the educational process is taking place, but it could also be transformed into an educational tool based on the demands of a school for children with disabilities. An integral part of this process is the landscape which can play an important role in school life in the form of workshops which allows the close relationship with nature and teach students how to perform standard tasks. This thesis project is an effort in how the design of a building based on research could be transformed in architectural space. en
heal.advisorName Τσιράκη, Σοφία el
heal.advisorName Tsiraki, Sofia en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα