dc.contributor.author |
Αλεξίου, Δέσποινα
|
el |
dc.contributor.author |
Alexiou, Despoina
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-06-02T06:57:47Z |
|
dc.date.available |
2023-06-02T06:57:47Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57792 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25489 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μεταλλικές |
el |
dc.subject |
Γέφυρες |
el |
dc.subject |
Συρταρωτή |
el |
dc.subject |
Εύριπος |
el |
dc.subject |
Κυκλοφορία |
el |
dc.subject |
Steel |
en |
dc.subject |
Bridge |
en |
dc.subject |
Loads |
en |
dc.subject |
Euripus |
en |
dc.subject |
Analysis |
en |
dc.title |
Έλεγχος συρταρωτής γέφυρας Ευρίπου υπό τα σύγχρονα φορτία κυκλοφορίας |
el |
dc.title |
Load capacity analysis of the old Euripos drawbridge under modern traffic loads |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταλλικές Γέφυρες |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-03-17 |
|
heal.abstract |
Η παλαιά «συρταρωτή» γέφυρα του Ευρίπου συνδέει την ηπειρωτική Ελλάδα με την Εύβοια
από το 1962 έως σήμερα. Η γεφύρωση για τη διέλευση οχημάτων και πεζών υλοποιείται
μέσω δύο μεταλλικών αυτοκινούμενων δικτυωτών υποφορέων, οι οποίοι συνδέονται μέσω
υδραυλικών συνδέσμων στο μέσο του ανοίγματος του πορθμού ίσο με 42 m. Κάθε
υποφορέας λειτουργεί ως στατικό σύστημα μονοπροέχουσας δοκού. Για τη μελέτη της
γέφυρας δημιουργήθηκε χωρικό αριθμητικό προσομοίωμα πεπερασμένων στοιχείων του
μεταλλικού φορέα της γέφυρας. Η αξιοπιστία του προσομοιώματος ελέγχθηκε με βάση την
κύρια ιδιομορφή που προκύπτει από την ανάλυση του μοντέλου, η οποία συγκρίνεται με
την ιδιομορφή η οποία προσδιορίστηκε από το εργαστήριο μεταλλικών κατασκευών του
ΕΜΠ μέσω επιτόπου μετρήσεων υπό στατικές και δυναμικές φορτίσεις. Η στατική επάρκεια
της γέφυρας ελέγχθηκε με τα φορτία κυκλοφορίας των σύγχρονων ευρωπαϊκών
κανονισμών με κρισιμότερο τον έλεγχο του κάτω πέλματος του δικτυώματος του κύριου
φορέα σε καμπτικό λυγισμό. Τέλος, έγιναν προσεγγίσεις για την οδική κυκλοφορία της
γέφυρας στα 40 χρόνια λειτουργίας της και εκτιμήθηκε η παραμένουσα διάρκεια ζωής της
σε κόπωση. |
el |
heal.advisorName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γαντές, Χάρης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
117 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|