HEAL DSpace

Διερεύνηση θεμάτων κατάρτισης ηλεκτρικού ισολογισμού σε σύγχρονα πλοία με μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Avlonitis, Spyridon en
dc.contributor.author Αυλωνίτης, Σπυρίδων el
dc.date.accessioned 2023-06-09T08:02:52Z
dc.date.available 2023-06-09T08:02:52Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57811
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25508
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικός ισολογισμός el
dc.subject Συντελεστές λειτουργίας el
dc.subject Άεργος ισχύς el
dc.subject Αποδοτική κατανάλωση κινητήρων el
dc.subject Σύγκριση νεκρού φορτίου-συντελεστή λειτουργίας el
dc.title Διερεύνηση θεμάτων κατάρτισης ηλεκτρικού ισολογισμού σε σύγχρονα πλοία με μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα el
dc.title Investigation of electrical balance sheeting issues in modern ships with a small environmental footprint en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-05-23
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση ηλεκτρικών ισολογισμών εν ενεργεία πλοίων, με στόχο την πιο αποτελεσματική αποτύπωση των συντελεστών λειτουργίας (Load Factors, LFs) του κάθε επιμέρους κινητήρα σε διαφορετικές καταστάσεις υπηρεσίας. Ο κύριος σκοπός της εργασίας, ήταν η απόπειρα εντοπισμού μιας μαθηματικής συσχέτισης, ανάμεσα στους συντελεστές λειτουργίας που συλλέχθηκαν από διαφορετικά είδη πλοίων και του Deadweight τους. Στους επιμέρους ηλεκτρικούς ισολογισμούς των εκάστοτε κατασκευαστών προστέθηκε υπολογισμός των συντελεστών ισχύος (Power Factors, pfs) και της Αέργου ισχύος (Reactive Power) συναρτήσει των συντελεστών λειτουργίας. Οι έννοιες που αναφέρθηκαν αλλά και η υλοποίηση του σκοπού της μελέτης αναλύονται στα επιμέρους κομμάτια της διπλωματικής εργασίας. el
heal.abstract This thesis focuses on the investigation of electrical balance sheets in active ships, with the aim of more effectively capturing the load factors (LFs) of each individual engine in different service situations. The main purpose of the work was the attempt to identify a mathematical correlation between the operating coefficients collected from different types of ships and their Deadweight. Calculation of Power Factors (pfs) and Reactive Power as a function of operating factors was added to the individual electrical balance sheets of each manufacturer. en
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Κλαδάς, Αντώνιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 139 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα