dc.contributor.author |
Ζαχαριάκης, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Zachariakis, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-06-09T08:09:42Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T08:09:42Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57812 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25509 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτροκίνηση |
el |
dc.subject |
Ενέργεια |
el |
dc.subject |
Μπαταρίες λιθίου |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικοί κινητήρες |
el |
dc.title |
Ανάλυση ευαισθησίας παραμέτρων και εκτίμηση της διείσδυσης της ηλεκτρικής ενέργειας στις επιβατικές μεταφορές με την χρήση του ενεργειακού οικονομικού μοντέλου PRIMES-TREMOVE |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οικονομική ανάλυση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-01-13 |
|
heal.abstract |
Οι δεσμεύσεις για τη μείωση των εκπομπών CO2 στο μεσομακροπρόθεσμο ορίζοντα δημιουργούν την ανάγκη για την διείσδυση εναλλακτικών, πιο αποδοτικών και πιο καθαρών οχημάτων. Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος του εξηλεκτρισμός του στόλου των ιδιωτικών και των επαγγελματικών (<3.5 τόνων) οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά με στόχο τη μείωση των εκπομπών στην Ευρώπη. Η μελέτη γίνεται με την χρήση του οικονομοτεχνικού μοντέλου, PRIMES-TREMOVE, για τις μεταφορές στην Ευρώπη έως το έτος 2050 με βήμα πενταετίας. Για τον λόγο αυτό αρχικά μελετώνται αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών οχημάτων, τόσο σε σχέση με τα συμβατικά όσο και ως προς τις καινοτομίες που αυτά εισάγουν προκειμένου να μοντελοποιηθούν και να εισαχθούν στο μοντέλο PRIMES- TREMOVE. Οι κρίσιμοι παράγοντες που επηρεάζουν την ωρίμανση και την διείσδυση της νέας τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου είναι: το κόστος των μπαταριών, η ηλεκτρική αυτονομία των αυτοκινήτων, η επαρκής ανάπτυξη δικτύου φόρτισης. Η συμβολή της παρούσας διπλωματικής, πέραν της συγκέντρωσης των απαραίτητων δεδομένων έγκειται στην πραγματοποίηση συνόλου σεναρίων που υποθέτουν διαφορετικές τιμές για τους κρίσιμους παράγοντες με τελικό σκοπό την ανάλυση των επιπτώσεων κάθε κριτικής παραμέτρου στο ρυθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαική αγορά. Τα αποτελέσματα των επιμέρους σεναρίων δείχνουν συσχέτιση μεταξύ της τεχνολογικής προόδου και του ρυθμού διείσδυσης της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρωπαική αγορά. Τέλος, ο ρόλος της εφαρμογής πολιτικών προώθησης της ηλεκτρικής ενέργειας και η ανάπτυξη της υποδομής είναι θετικός αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό του συστήματος των μεταφορών.
Λέξεις κλειδιά: Ηλεκτρικά οχήματα, Εξηλεκτρισμός ευρωπαικής αγοράς αυτοκινήτου, Κόστος μπαταριών, Εκπομπές CO2 |
el |
heal.advisorName |
Κάπρος, Πάντελης |
el |
heal.committeeMemberName |
Κάπρος, Παντελής |
el |
heal.committeeMemberName |
Κορρές, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Υποδειγμάτων Οικονομίας - Ενέργειας- Περιβάλλοντος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
124 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|