dc.contributor.author | Σκανδαλάκη, Ελένη | |
dc.contributor.author | Skandalaki, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T13:44:22Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T13:44:22Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57874 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25571 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Νέα Αλικαρνασσός | el |
dc.subject | Ηράκλειο | el |
dc.subject | Κρήτη | el |
dc.subject | Αεροδρόμια | el |
dc.subject | Πολεοδομία | el |
dc.subject | Επανάχρηση | el |
dc.subject | Θεματολόγιο | el |
dc.subject | Nea Alikarnassos | en |
dc.subject | Heraklion | en |
dc.subject | Crete | en |
dc.subject | Airport | en |
dc.subject | Urban planning | en |
dc.subject | Reuse | en |
dc.subject | Questionnaire | en |
dc.title | Το “μετά” του Νίκος Καζαντζάκης: οι επιπτώσεις της μετακίνησης του διεθνή αερολιμένα Ηρακλείου | el |
dc.title | The "aftermath" for Nikos Kazantzakis: the impact of the repositioning of the national airport of Heraklion | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | City planning -- Greece -- Crete | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-07-04 | |
heal.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία, στα πλαίσια των προπτυχιακών σπουδών μου, ξεκινά με τη θέση ότι “Η μετακίνηση του διεθνή αερολιμένα Ηρακλείου θα επηρεάσει κοινωνικά, οικονομικά και χωρικά την περιοχή της Νέας Αλικαρνασσού.”. Εν συνεχεία, η μελέτη αναλύεται σε πέντε άξονες, οι οποίοι θα οδηγήσουν στα τελικά συμπεράσματα. Αναλυτικότερα, ο πρώτος άξονας αναφέρεται στα ιστορικά στοιχεία της περιοχής με έμφαση στο μικρασιατικό χαρακτήρα της καθώς και την ιστορική σημασία του αεροδρομίου στον Β ́ Παγκόσμιο πόλεμο. Έπειτα, παρατίθενται πολεοδομικές μελέτες από το πρώτο ρυμοτομικό σχέδιο του 1959 έως και την πιο πρόσφατη μελέτη προέγκρισης Ειδικού Χωρικού Σχεδίου του 2020. Τρίτο άξονα αποτελούν οι οικονομι- κές δραστηριότητες της περιοχής με έμφαση στις χρήσεις γης ισογείων ενώ ακολουθούν τα κοινωνικά χαρακτηριστικά της Νέας Αλικαρνασσού. Ολοκληρώνοντας, ο τελευταίος άξονας αναφέρεται σε θεματολόγιο, το οποίο απευθύνθηκε σε κατοίκους, εργαζόμενους και επιχειρηματίες της περιοχής, σχετικά με την άποψή τους για τη μετακίνηση του αεροδρομίου. Τα συμπεράσματα που ακολουθούν ποικίλουν και εν τέλη βεβαιώνουν την αρχική θέση μου. | el |
heal.abstract | The following research study, in relation to my undergraduate studies, starts with the thesis: “The repositioning of the national airport of Heraklion will affect socially, financially and spatially the area of Nea Alikarnassos”. Furthermore, the study is analyzed on five axes, that will later lead to the final conclusions. More explicitly, the first axis refers to the historical aspects of the area, emphasizing on its role during the Asia Minor Catastrophe and its historical significance during WW2. Moreover, urban studies are used, from the first street plan of 1959 to the most resent study of pre-authorization of the Exeptional Spatial Design of 2020. The third axis consists of the financial activity in the area, emphasizing on the land uses of ground-floor, followed by the social characteristics of Nea Alikarnassos. Concluding, the last axis refers to a questionnaire, addressed to the residents, employees and businessmen of the area, requesting their opinion on the repositioning of the airport. The conclusions that follow vary and ultimately confirm my original thesis. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: