HEAL DSpace

Επίδραση της ρύπανσης της γάστρας στην ενεργειακή αποδοτικότητα με χρήση επιχειρησιακών δεδομένων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζατζιμάκης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Tzatzimakis, Georgios en
dc.date.accessioned 2023-09-07T08:41:22Z
dc.date.available 2023-09-07T08:41:22Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58032
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25729
dc.rights Default License
dc.subject Ρύπανση el
dc.subject Γάστρα el
dc.subject Απόδοση el
dc.subject Ενεργειακή αποδοτικότητα el
dc.subject Αντιρρυπαντικές επιστρώσεις el
dc.title Επίδραση της ρύπανσης της γάστρας στην ενεργειακή αποδοτικότητα με χρήση επιχειρησιακών δεδομένων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μελέτη Πλοίου el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-06
heal.abstract Ο στόχος της παρούσης εργασίας έγκειται στο να μελετήσει εάν πρωτογενή δεδομένα, προερχόμενα από καθημερινές καταγραφές εν πλω (Noon Reports) τεσσάρων αδερφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δύνανται να αποδείξουν ποιο (ή ποια) πλοία έχουν επιστρωθεί με ενισχυμένη αντιρρυπαντική επίστρωση. Ταυτόχρονα, η εργασία επιδιώκει να υποδείξει όποια διαφορά διαπιστώνεται στην απόδοση των πλοίων εξαιτίας του μεγάλου εύρους της ρύπανσης της γάστρας. Η εργασία αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, όπου παρουσιάζεται συνοπτικά η έννοια της ρύπανσης της γάστρας των πλοίων και πώς αυτή επηρεάζει την ενεργειακή αποδοτικότητα τους, από λειτουργικής και περιβαλλοντικής πλευράς, καθώς και από το υπολογιστικό μέρος, όπου εφαρμόζονται το πρότυπο ISO 19030 και η μέθοδος της ITTC για τον προσδιορισμό της αντίστασης του ανέμου και των κυμάτων ώστε να διορθωθούν κατάλληλα τα πρωτογενή δεδομένα, βάσει ορισμένων καταστάσεων αναφοράς, και να διαπιστωθεί ο θετικός αντίκτυπος της αντιρρυπαντικής επίστρωσης, αν είναι εφικτό. Επιπρόσθετα, υπολογίζεται, και για τα τέσσερα υπό μελέτη πλοία, ένας ΚΡΙ για την απόδοση της έλικας, στοχεύοντας στην επιβεβαίωση, εάν τα συμπεράσματα της παραπάνω διαδικασίας συνάδουν με τις τιμές του ΚΡΙ καθώς και πώς αυτό απεικονίζεται, από άποψη αύξησης της απαιτούμενης ισχύος και περιορισμού της ταχύτητας των πλοίων εν λειτουργία. el
heal.advisorName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 105 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής