heal.abstract |
Ο στόχος της παρούσης εργασίας έγκειται στο να μελετήσει εάν πρωτογενή δεδομένα,
προερχόμενα από καθημερινές καταγραφές εν πλω (Noon Reports) τεσσάρων αδερφών
πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δύνανται να αποδείξουν ποιο (ή ποια) πλοία
έχουν επιστρωθεί με ενισχυμένη αντιρρυπαντική επίστρωση. Ταυτόχρονα, η εργασία
επιδιώκει να υποδείξει όποια διαφορά διαπιστώνεται στην απόδοση των πλοίων εξαιτίας
του μεγάλου εύρους της ρύπανσης της γάστρας.
Η εργασία αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, όπου παρουσιάζεται συνοπτικά η έννοια
της ρύπανσης της γάστρας των πλοίων και πώς αυτή επηρεάζει την ενεργειακή
αποδοτικότητα τους, από λειτουργικής και περιβαλλοντικής πλευράς, καθώς και από το
υπολογιστικό μέρος, όπου εφαρμόζονται το πρότυπο ISO 19030 και η μέθοδος της ITTC
για τον προσδιορισμό της αντίστασης του ανέμου και των κυμάτων ώστε να διορθωθούν
κατάλληλα τα πρωτογενή δεδομένα, βάσει ορισμένων καταστάσεων αναφοράς, και να
διαπιστωθεί ο θετικός αντίκτυπος της αντιρρυπαντικής επίστρωσης, αν είναι εφικτό.
Επιπρόσθετα, υπολογίζεται, και για τα τέσσερα υπό μελέτη πλοία, ένας ΚΡΙ για την
απόδοση της έλικας, στοχεύοντας στην επιβεβαίωση, εάν τα συμπεράσματα της
παραπάνω διαδικασίας συνάδουν με τις τιμές του ΚΡΙ καθώς και πώς αυτό απεικονίζεται,
από άποψη αύξησης της απαιτούμενης ισχύος και περιορισμού της ταχύτητας των πλοίων
εν λειτουργία. |
el |