dc.contributor.author | Κάτσαρης, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Katsaris, Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2023-10-18T10:16:15Z | |
dc.date.available | 2023-10-18T10:16:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58211 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25907 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κλιματική αλλαγή | el |
dc.subject | Δημόσιες μεταφορές | el |
dc.subject | Αξιολόγηση Μέσων Μαζικής Μεταφοράς | el |
dc.subject | Μοντέλα αστικής ανάπτυξης | el |
dc.title | Αξιολόγηση των επιπτώσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς λόγω των επικείμενων προσαρμοστικών - ρυθμιστικών μέτρων για την πρόληψη της κλιματικής αλλαγής | el |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας | el |
heal.type | doctoralThesis | |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.classification | Περιβάλλον | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-04-07 | |
heal.abstract | Πρόσφατα, το 2015 η Διάσκεψη στο Παρίσι για την Κλιματική Αλλαγή έθεσε ως στόχο τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη σε λιγότερο από 1,5ο μέχρι το 2100. Τα περισσότερα κράτη, αν όχι όλα αποδέχθηκαν το στόχο ως προς τις αρχές του. Με δεδομένο ότι δεν υφίσταται μηχανισμός επιβολής κυρώσεων η επιβολή του δεν είναι καθόλου σίγουρη. H υποβάθμιση του περιβάλλοντος και συνεπακόλουθα η κλιματική αλλαγή αποτελούν υπαρξιακή απειλή. Οι αναμενόμενες κλιματικές αλλαγές επαναπροσδιορίζουν τον κόσμο και μεγιστοποιούν τους κινδύνους αστάθειας σε όλες τις μορφές.Τέτοιες μορφές αστάθειας μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση των πολεμικών συγκρούσεων, σε οικονομική ύφεση καθώς και σε μαζικές μετακινήσεις προσφύγων.Στον δικό μας μικρόκοσμο, στην Περιφέρεια Αττικής, των μακρόπνοων σχεδιασμών και των αντιαισθητικών πολεοδομικών αυθαιρεσιών μπορεί αυτή η ζοφερή απειλή να μετουσιωθεί σε μοχλό αναστροφής και αλλαγών στην πραγματικότητα των δημόσιων συγκοινωνιών του Λεκανοπεδίου; μπορεί η αναδιάταξη των δημόσιων συγκοινωνιών να απελευθερώσει ικανό δημόσιο χώρο για τον πολίτη που σήμερα του αποστερείται; μπορεί να αντιστραφεί η κυριαρχία της εξατομίκευσης και να επικρατήσει η συλλογικότητα; μπορεί το δημόσιο να νικήσει το ιδιωτικό;Ο χρόνος θα δείξει… | el |
heal.advisorName | Λυκογιάννη, Σταυρούλα | el |
heal.committeeMemberName | Λυκογιάννη, Σταυρούλα | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Σαρηγιάννης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Κλαμπατσέα, Ειρήνη | el |
heal.committeeMemberName | Μηλιώτη, Χριστίνα | |
heal.committeeMemberName | Lycogianni, Stavroula | en |
heal.committeeMemberName | Kepaptzoglou, Konstantinos | en |
heal.committeeMemberName | Sarigiannis Georgios | en |
heal.committeeMemberName | Bakogiannnis, Efthimios | en |
heal.committeeMemberName | Milioti, Christina | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 385 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: