dc.contributor.author | Μπουλουγούρης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Πίρουλα-Γοδόϋ, Ερρίκος-Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Χαλούτση, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Boulougouris, Konstantinos | en |
dc.contributor.author | Piroula-Godoy, Errikos-Stefanos | en |
dc.contributor.author | Chaloutsi, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T10:04:20Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T10:04:20Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58255 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.25951 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αχαρνές | el |
dc.subject | Θολωτός τάφος | el |
dc.subject | Τελετουργία | el |
dc.subject | Δημόσιος χώρος | el |
dc.subject | Παύση | el |
dc.subject | Acharnes | en |
dc.subject | Tholos tomb | en |
dc.subject | Ritual | en |
dc.subject | Public space | en |
dc.subject | Interval | en |
dc.title | Ο ξεχασμένος Άναξ | el |
dc.title | The forgotten Lord | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Σχεδιάζοντας μια παύση στις Αχαρνές | el |
heal.secondaryTitle | Creating an interval in Acharnes | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Architecture | en |
heal.classification | Urban design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-09-25 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον Μυκηναϊκό Θολωτό Τάφο των Αχαρνών, τον επιβλητικότερο και καλύτερα διατηρημένο θολωτό τάφο σε όλη την Αττική. Βασικός σκοπός αποτελεί ο σχεδιασμός του περιβάλλοντα χώρου και η ένταξη του τύμβου σε έναν νέο ενεργό δημόσιο χώρο, ο οποίος συνδυάζει τις υπάρχουσες λειτουργίες που είναι αναγκαίες για την περιοχή. Παράλληλα, ο νέος σχεδιασμός στοχεύει στη δημιουργία μιας παύσης μέσα στον αστικό ιστό του Κόκκινου Μύλου, μιας συνοικίας των Αχαρνών με τοπικό χαρακτήρα, στην οποία βρέθηκε ο θολωτός τάφος, στοιχείο που αποδίδει ιστορική σημασία στην περιοχή. Επιπλέον, η πρότασή μας έρχεται να οργανώσει και να ενώσει τα δύο τμήματα της συνοικίας που διχοτομούνται, λόγω του ρέματος που τη διασχίζει κατά μήκος, και να συνδυάσει τις φαινομενικά ασύμβατες λειτουργίες της βιομηχανίας και της κατοικίας που εντοπίζονται στην περιοχή. Ο σχεδιασμός εκκινεί από τον αυστηρό προσανατολισμό του τάφου, οδηγώντας σε έναν νέο κάναβο που έρχεται να συνομιλήσει με τον υπάρχοντα αστικό ιστό. Με αυτόν τον τρόπο το παλιό όριο χάνεται και ο επισκέπτης αντιλαμβάνεται σταδιακά τη μετάβαση από τον αστικό ιστό μέχρι την προσέγγιση του κεντρικού κενού χώρου που σχεδιάζεται εξ αρχής ως η καρδιά της πρότασης και το στοιχείο που ενώνει όλα τα υπόλοιπα. Σε ανάμνηση της ταφικής τελετής, δύο βασικοί άξονες της πλατείας λειτουργούν ως κομμάτι της τελετουργίας, τιμώντας έτσι με τον δικό μας τρόπο έναν τοπικό άρχοντα που δεν αφήσαμε να λησμονηθεί. | el |
heal.abstract | This thesis is about the Mycenean Tholos Tomb of Acharnes, the most imposing and well-preserved tholos tomb in all of Attica. The main purpose is the design of the surrounding area and the integration of the tomb in a new active communal space, which combines the necessary functions of the area. Furthermore, this new view aims towards a designed interval in the urban space of Kokinos Milos, a residential district of Acharnes, where the archeological site of the tholos tomb is located. This monument marks the district as an important historical area. Our design strives to organize and unify the two parts of the district that are divided by a river. In addition, it combines the seemingly incompatible industrial and residential functions of the area. The clear orientation of the tomb dictates the design, leading to a new layout that interacts with the existing urban space. In this way, the previous boundary disappears and the visitor gradually realizes the transition from the city to the central open space, which is designed from the beginning as the key that unites the composition. In memory of the burying customs, two axes in the square represent the burial and the following honors, acting as part of a ritual. In this manner, we honor a local lord as to not be forgotten. | en |
heal.advisorName | Βοζάνη, Αριάδνη | el |
heal.advisorName | Σταυρακάκης, Εμμανουήλ | el |
heal.advisorName | Vozani, Ariadni | en |
heal.advisorName | Stavrakakis, Emmanouil | en |
heal.committeeMemberName | Θεοδωρά, Παναγιώτα | el |
heal.committeeMemberName | Κατσαρός, Μιλτιάδης | el |
heal.committeeMemberName | Σεβαστάκης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Τσιαμπάος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολλυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 100 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: