dc.contributor.author | Αποστολάκης, Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Apostolakis, Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2023-12-11T09:36:25Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58428 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26124 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γεφυροποιΐα | el |
dc.subject | Προεντεταμένο σκυρόδεμα | el |
dc.subject | Ερπυσμός | el |
dc.subject | Προβολοδόμηση | el |
dc.subject | Λειτουργικότητα | el |
dc.subject | Bridge Design | en |
dc.subject | Prestress | en |
dc.subject | Cantilever | en |
dc.subject | Creep | en |
dc.subject | Shrinkage | en |
dc.title | Σχεδιασμός για λειτουργικότητα σιδηροδρομικής γέφυρας από προεντεταμένο σκυρόδεμα κατασκευασμένη με προβολοδόμηση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Δομοστατικής | el |
heal.dateAvailable | 2024-12-10T22:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-07-13 | |
heal.abstract | Έπειτα από προσωπικό ενδιαφέρον για την εμβάθυνση στο προεντεταμένο σκυρόδεμα και στην τέχνη της γεφυροποιίας, προέκυψε η παρούσα διπλωματική εργασία. Στις σελίδες που θα ακολουθήσουν λοιπόν, θα γίνει η παρουσίαση της μελέτης και του σχεδιασμού για την λειτουργικότητα μίας σιδηροδρομικής προεντεταμένης γέφυρας. Η γέφυρα που έχει επιλεγεί, αποτελείται από τρία ανοίγματα και κατασκευάζεται με την μέθοδο της προβολοδόμησης. Επιπλέον, εδράζεται στα ακρόβαθρα με εφέδρανα, ενώ στα μεσόβα-θρα η σύνδεση είναι μονολιθική. Στην παρούσα εργασία, η κατάσκευή της γέφυρας μελετάται σε δύο κύρια σενάρια. Αρχικά σε επιβολή φορτίων σε σκυρόδεμα ηλικίας 14 ημερών και έπειτα σε σκυρόδεμα ηλικίας 28 ημερών. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι η ανάλυση του έργου μελέτης της παρούσας διπλωματικής πραγματοποιήθηκε με το λογισμικό πεπερασμένων στοι-χείων «DIANA FEA». Βασικός σκοπός της εργασίας αποτελεί η μελέτη και η παρατήρηση των παραμορφώσεων και των βελών του φορέα και η επιρροή του ερπυσμού και της συστολής ξήρανσης στο συγκε-κριμένο έργο ανά φάση προβολοδόμησης. Αυτά τα κομμάτια εξετάζονται και στα δύο προανα-φερόμενα σενάρια κατασκευής | el |
heal.advisorName | Ζέρης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Βουγιούκας, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Βησσαρίων | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 136 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: