HEAL DSpace

Επιρροή στοιχείων κουλτούρας οδικής ασφάλειας στην πιθανότητα ατυχήματος στην Ελλάδα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βενέρης, Νικόλαος el
dc.contributor.author Veneris, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2023-12-11T09:52:08Z
dc.date.available 2023-12-11T09:52:08Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58430
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26126
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Κουλτούρα οδικής ασφάλειας el
dc.subject Επιτήρηση οδικής ασφάλειας el
dc.subject Εμπλοκή σε οδικό ατύχημα el
dc.title Επιρροή στοιχείων κουλτούρας οδικής ασφάλειας στην πιθανότητα ατυχήματος στην Ελλάδα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-07-17
heal.abstract Σκοπό της εργασίας αυτής αποτελεί η διερεύνηση της επιρροής της κουλτούρας οδικής ασφάλειας στην πιθανότητα εμπλοκής σε οδικό ατύχημα, εστιάζοντας σε πτυχές που αφορούν την επιτήρηση οδικής ασφάλειας. Αξιοποιώντας τα στοιχεία από την έρευνα Safe Culture, τα οποία αφορούν ιδιώτες οδηγούς Ι.Χ. και μοτοσυκλετών σε Αθήνα και Ρόδο επιλέχθηκαν συναφείς με το αντικείμενο της παρούσας εργασίας ερωτήσεις, οι απαντήσεις των οποίων ταξινομήθηκαν και αναλύθηκαν στατιστικά. Μέσω των 5 συνολικά μοντέλων διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης γίνεται προσπάθεια εύρεσης κοινών στοιχείων, αλλά και διαφοροποιήσεων στην κουλτούρα οδικής ασφάλειας ανάλογα με το μέσο (Ι.Χ. ή μοτοσυκλέτα) και τον τόπο (Αθήνα ή Ρόδος), με γνώμονα την επιρροή αυτών στην πιθανότητα εμπλοκής σε οδικό ατύχημα. Τα κυριότερα συμπεράσματα περιλαμβάνουν τη διαφαινόμενη απαίτηση από τους οδηγούς επίτασης της επιτήρησης, ως μέσο μείωσης του αριθμού των οδικών ατυχημάτων, την ανάπτυξη κοινής κουλτούρας οδικής ασφάλειας από τους οδηγούς στη Ρόδο, η οποία δεν παρατηρείται στην Αθήνα, αλλά και τη σημαντική επιρροή της συχνότητας οδήγησης, της ηλικίας και της εμπειρίας στην εμπλοκή σε οδικό ατύχημα. el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα