dc.contributor.author | Βόικος, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Voikos, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2023-12-15T07:08:48Z | |
dc.date.available | 2023-12-15T07:08:48Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58439 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26135 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject | Γράφος γνώσεων | el |
dc.subject | Συναισθηματική Νοημοσύνη (ΣΝ) | el |
dc.subject | Κοινωνική Συναισθηματική Νοημοσύνη (ΚΣΝ) | el |
dc.subject | Μαθητές | el |
dc.subject | Μηχανική Μάθηση | el |
dc.subject | Προτίμηση | el |
dc.subject | Εκτίμηση Προτίμησης | el |
dc.subject | Απόρριψη | el |
dc.subject | Εκτίμηση Απόρριψης | el |
dc.title | Ανάλυση γράφων κοινωνικής και συναισθηματικής πληροφορίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικά | el |
heal.classification | Ανάλυση κοινωνικών δικτύων | el |
heal.classification | Μηχανική Μάθηση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-07-14 | |
heal.abstract | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, δασκάλου και καθηγητή, διαχρονικά είναι σημαντικός στις κοινωνίες ανά τους αιώνες. Βασικό ρόλο που επιτελεί μέσα σε κάθε κοινωνικό σύνολο, είναι να συμβάλει στη διαπαιδαγώγηση, την καλλιέργεια αξιών, ηθικών φραγμών και γνώσεων. Στη σημερινή εποχή, που χαρακτηρίζεται από κρίση των παραδοσιακών αξιών, αλλά και από άνθιση και πρόοδο της τεχνολογίας, ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Επειδή, ωστόσο, ο δάσκαλος, στη σημερινή εποχή, δεν πετυχαίνει πάντοτε να καλλιεργήσει το εύρυθμο κλίμα στην τάξη, και σε συνδυασμό με το γεγονός πως τα κοινωνικά δίκτυα διαδραματίζουν πλέον σπουδαίο ρόλο στην επικοινωνία και στη διάδοση της πληροφορίας, οδήγησαν στην ανάγκη παραγωγής ενός τεχνολογικού προϊόντος, που να λειτουργήσει ως <<βοηθός>> και <<σύμβουλος>> του εκπαιδευτικού, κατά την εκπόνηση της εργασίας του. Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη και ανάλυση των γραφημάτων κοινωνικής και συναισθηματικής πληροφορίας. Στόχος της είναι να διαμορφωθεί ένα σύνολο μοντέλων, ένα εργαλείο που να αποτυπώνει τις κοινωνικές και συναισθηματικές σχέσεις ενός δοσμένου κοινωνικού δικτύου, που εκπροσωπεί μία σχολική τάξη πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο στο παρόν όσο και σε βάση πρόβλεψης στο μέλλον, σε τέσσερα διαφορετικά είδη κοινωνικών σχέσεων, που αποτελούν τα κοινωνικά δίκτυα <<Προτίμησης>>, <<Εκτίμηση Προτίμησης>>, <<Απόρριψη>> και <<Εκτίμηση Απόρριψης>>. Αρχικά, στην παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύσσεται και αναλύεται θεωρητικά η έννοια του γράφου και του κοινωνικού γράφου, των μετρικών ομοιότητας και αναλύονται οι μαθηματικές μέθοδοι αναπαράστασης των γράφων. Έπειτα, γίνεται πειραματική εμβάθυνση, κατά την οποία αναλύεται ο αλγόριθμος σε Python3, που αξιοποιεί τη Μηχανική Μάθηση και συμβάλει στην πρόβλεψη κοινωνικών και συναισθηματικών σχέσεων στο μέλλον. Επιπλέον, στο πειραματικό μέρος της παρούσας πτυχιακής, πραγματοποιείται ανάλυση των βημάτων που καλείται να πραγματοποιήσει ο υποψήφιος χρήστης, δηλαδή ο δάσκαλος ή ο καθηγητής, προκειμένου να κάνει ορθή χρήση της διεπαφής προγράμματος χρήστη, όπου και εκεί ο εκπαιδευτικός μπορεί να πραγματοποιήσει την δική του έρευνα. Τέλος, συνοψίζονται τα αποτελέσματα της διπλωματικής και δίνονται κατευθύνσεις για μελλοντική μελέτη. | el |
heal.advisorName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.committeeMemberName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.committeeMemberName | Ρουσσάκη, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Βαρβαρίγου, Θεοδώρα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: