dc.contributor.author | Μπερντούφι, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Berntoufi, Ioanna | en |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T10:10:43Z | |
dc.date.available | 2023-12-28T10:10:43Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58487 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26183 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Διαχείριση οχημάτων | el |
dc.subject | Δακτύλιος Αθηνών | el |
dc.subject | Μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας | el |
dc.title | Στρατηγικές διαχείρισης του κυκλοφοριακού φόρτου: Η περίπτωση του Δακτυλίου Αθηνών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφοριακή Τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-07-17 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής του Δακτυλίου Αθηνών στον κυκλοφοριακό φόρτο του κέντρου της Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται οι μετακινήσεις με σκοπό την εργασία. Συνεπώς, επιλέχθηκαν διατομές στο οδικό δίκτυο της Αθήνας όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικές για τον σκοπό μετακίνησης. Οι μετρήσεις για κάθε διατομή αφορούν ωριαίες μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου για τις εξής περιόδους εφαρμογής του μέτρου: 2019 – 2020, 2021 – 2022 και 2022 – 2023. Τα δεδομένα της διερεύνησης συλλέχθηκαν από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής για τις διατομές που αφορούν το οδικό δίκτυο της περιοχής μελέτης. Συνολικά επιλέχθηκαν 50 διατομές εργασίας. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν χρειάστηκε να υποστούν επεξεργασία, ώστε στην τελική μορφή τους να υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω στατιστικής ανάλυσης. Η επεξεργασία αφορά την απαλλαγή από μηδενικές και αρνητικές τιμές. Το πρώτο στάδιο της ανάλυσης των δεδομένων αποτέλεσε ο σχεδιασμός διαγραμμάτων ανά σκοπό μετακίνησης (διαγράμματα ελέγχου), έτσι ώστε να εντοπιστούν τυχόν λάθη στα προηγούμενα στάδια επεξεργασίας, καθώς επίσης και για να γίνει κατανοητό το προφίλ της κυκλοφορίας ανά διατομή και σκοπό μετακίνησης. Στη συνέχεια, για κάθε διατομή δημιουργήθηκαν 4-5 διαγράμματα κυκλοφοριακού φόρτου σε τυχαίες ημέρες και για τις τρεις περιόδους μελέτης. Το δεύτερο στάδιο της ανάλυσης αποτελείται από τη δημιουργία μοντέλων πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης. Το πρώτο είδος μοντέλων έχει ως εξαρτημένη μεταβλητή τον κυκλοφοριακό φόρτο των τριών περιόδων για τους μήνες Οκτώβριο έως Ιανουάριο, και γίνεται προσπάθεια συσχέτισής του με άλλες ανεξάρτητες μεταβλητές όπως η ώρα, οι ημέρες και τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε διατομής. Το δεύτερο είδος μοντέλων έχει ως εξαρτημένη μεταβλητή την ποσοστιαία μεταβολή του κυκλοφοριακού φόρτου για ένα διάστημα δύο εβδομάδων πριν και μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου Αθηνών για την εκάστοτε περίοδο και γίνεται συσχέτισή της με τις ίδιες εξαρτημένες μεταβλητές. Τα αποτελέσματα των μοντέλων πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης υποδεικνύουν τη συσχέτιση των μεταβολών του κυκλοφοριακού φόρτου με τις εξεταζόμενες παραμέτρους. Συγκεκριμένα, προέκυψε ότι, πιθανώς, ο Δακτυλίου Αθηνών έχει επιπτώσεις στον κυκλοφοριακό φόρτο, καθώς υπήρξε μείωση των μετακινήσεων για διατομές εντός του Δακτυλίου. Επιπλέον, σημαντική επιρροή στον κυκλοφοριακό φόρτο έδειξε να έχει η ανεξάρτητη μεταβλητή της ώρας. Αναλυτικότερα, παρατηρήθηκε ένα μοτίβο στις διακυμάνσεις του κυκλοφοριακού φόρτου ανάλογα με την ώρα μετακίνησης. Τέλος, σημαντικό ρόλο φαίνεται να διαδραματίζει και η οδική κατηγορία των διατομών, με τις κύριες οδικές αρτηρίες να φαίνεται πιθανότατα να αποτελούν προτίμηση των μετακινούμενων. | el |
heal.advisorName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 92 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: