HEAL DSpace

Συσχέτιση κινδύνου ατυχήματος με την ικανότητα του οδηγού στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας της οδήγησης με χρήση μηχανικής εκμάθησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσίγκος, Σπύρος el
dc.contributor.author Tsigkos, Spyros en
dc.date.accessioned 2024-01-08T10:44:59Z
dc.date.available 2024-01-08T10:44:59Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58521
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26217
dc.rights Default License
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Πολυπλοκότητα οδήγησης el
dc.subject Κίνδυνος ατυχήματος el
dc.title Συσχέτιση κινδύνου ατυχήματος με την ικανότητα του οδηγού στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας της οδήγησης με χρήση μηχανικής εκμάθησης el
dc.title Correlation of crash risk with driver capacity in coping with driving tasks complexity using machine learning en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή τεχνική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-07-17
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συσχέτιση της ικανότητας του οδηγού στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας της οδήγησης με τον κίνδυνο ατυχήματος με τεχνικές μηχανικής εκμάθησης. Η συλλογή των στοιχείων και των δεδομένων, τα οποία απαιτούνταν για την εκπόνηση της Διπλωματικής Εργασίας, αντιστοιχούν σε στοιχεία οδήγησης υπό πραγματικές συνθήκες, τα οποία συλλέχθηκαν στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου i-DREAMS για τη Μεγάλη Βρετανία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, πραγματοποιήθηκε περιγραφική στατιστική ανάλυση της βάσης δεδομένων, και αναπτύχθηκαν οκτώ (8) Μοντέλα Δομικών Εξισώσεων (SEM). Τα μοντέλα αυτά, ερεύνησαν τις συσχετίσεις και τις συνδιακυμάνσεις μεταξύ όλων των μεταβλητών που επηρεάζουν την ικανότητα των οδηγών στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας της οδήγησης και αυξάνουν τον κίνδυνο ατυχήματος. Η επίδραση των διαφορετικών μεταβλητών στη διαδικασία της πρόβλεψης καθορίστηκε με βάση τις επιδόσεις των μοντέλων και της στατιστικής σημαντικότητας τους. Προέκυψε πως η αύξηση της πολυπλοκότητας του ταξιδιού, αυξάνει τον κίνδυνο ατυχήματος, ενώ η χειροτέρεψη της κατάστασης του οδηγού, αλλά και του οχήματος, επίσης αυξάνουν τον κίνδυνο ενός ατυχήματος. Τέλος, παρέχονται ορισμένες προτάσεις που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την ικανότητα του οδηγού στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας της οδήγησης και άρα να μειώσουν τον κίνδυνο ατυχήματος, όπως η μείωση των ορίων ταχύτητας, αλλά και η περαιτέρω αξιοποίηση των τεχνικών μηχανικής εκμάθησης στην ερευνητική διαδικασία. el
heal.advisorName Γιώργος, Γιαννής el
heal.committeeMemberName Ελένη Βλαχογιάννη en
heal.committeeMemberName Κωνσταντίνος, Γκιοτσαλίτης el
heal.committeeMemberName Γιώργος, Γιαννής el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής