dc.contributor.author | Τσάλτα, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Tsalta, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T11:01:24Z | |
dc.date.available | 2024-01-22T11:01:24Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58622 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26318 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ώρα αναχώρησης | el |
dc.subject | Λογιστική Παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Μέθοδος Δεδηλωμένης Προτίμησης | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακή Συμφόρηση | el |
dc.subject | Χαρακτηριστικά Μετακίνησης | el |
dc.title | Προτυποποίηση του χρόνου αναχώρησης πρωινών μετακινήσεων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή Τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-07-17 | |
heal.abstract | Η κυκλοφοριακή συμφόρηση και γενικότερα η δυσκολία στις μετακινήσεις είναι ένα πρόβλημα το όποιο πλήττει το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού της Αττικής. Η μελέτη της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της ώρας αιχμής κατά τις πρωινές ώρες αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών. Στόχο της εν λόγω εργασίας αποτελεί η προτυποποίηση του χρόνου αναχώρησης πρωινών μετακινήσεων στην περιοχή της Αττικής. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ένα πείραμα δεδηλωμένων προτιμήσεων. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν αν θα μεταβάλλουν την ώρα αναχώρησης τους ή όχι σύμφωνα με κάποια κίνητρα τα οποία τους δόθηκαν σε διάφορα σενάρια. Τα σενάρια αυτά προέκυψαν κατόπιν εναλλαγής των επιπέδων των εκάστοτε μεταβλητών που επιλέχθηκαν. Οι ερωτήσεις χωρίστηκαν σε τρεις ενότητες και ερευνούν τους παράγοντες που επηρεάζουν τους μετακινούμενους να επιλέξουν ώρα αναχώρησης. Το ερωτηματολόγιο συλλέγει δεδομένα αναφορικά με την συχνότερη πρωινή μετακίνηση των ερωτηθέντων. Συνολικά συγκεντρώθηκε δείγμα 183 μετακινούμενων. Με αυτόν τον τρόπο συλλέχθηκαν τα δεδομένα μέσω των οποίων υπολογίστηκαν τα περιγραφικά στατιστικά και εξήχθησαν τα διαγράμματα. Με την ανάλυση των δεδομένων προσδιορίστηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την ώρα αναχώρησης των μετακινούμενων και υλοποιήθηκε λογιστική παλινδρόμηση για την εξαγωγή του μοντέλου. Από τα αποτελέσματα των δεδομένων και της ανάλυσης του μοντέλου προέκυψαν συμπεράσματα σχετικά με την πιθανότητα αναβολής της ώρας αναχώρησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι χρήστες ΙΧ τείνουν να έχουν ενδοιασμούς για την αναβολή της ώρας αναχώρησης. Η μείωση του κόστους αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα, καθώς οι μετακινούμενοι ζητούν υψηλές αποζημιώσεις για την ενδεχόμενη αναβολή της ώρας αναχώρησης. Επίσης, το επάγγελμα και η ευελιξία του προγράμματος συνέβαλλαν στην λήψη της απόφασης. | el |
heal.abstract | Traffic congestion and, in general, the difficulty in commuting is a problem that affects the largest part of the population of Attica. The study of traffic congestion and rush hour during morning hours is the subject of many researches. This thesis aims to standardize the departure time of morning commutes in the region of Attica. For this purpose, a stated preference experiment was carried out. More specifically, a questionnaire was created in which respondents were asked to evaluate whether they would change their departure time or not according to some incentives given to them in various scenarios. These scenarios resulted from alternating the levels of the selected variables. The questions were divided into three sections and investigate the factors that influence commuters to choose a departure time. The questionnaire collects data regarding the respondents' most frequent morning commute and a sample of 183 commuters was collected. In this way the descriptive statistics were calculated and the diagrams were drawn through the data that were collected. By analyzing the data, the factors that influence the departure time of commuters were identified and logistic regression was implemented to derive the model. From the results of the data and model analysis, conclusions were drawn regarding the probability of delaying the departure time. The results showed that car users tend to have qualms about postponing their departure time. Cost reduction has been an important factor, as commuters demand high compensation for the possible postponement of their departure time. Also, the profession and flexibility of the program contributed to the decision. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 98 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: