HEAL DSpace

Corrosion Thickness Loss Monitoring in Marine Plates through Probabilistic Methods

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μάκρας, Ηλίας el
dc.contributor.author Makras, Ilias en
dc.date.accessioned 2024-01-26T10:36:11Z
dc.date.available 2024-01-26T10:36:11Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58683
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26379
dc.rights Default License
dc.subject Μπεϋζιανή Συμπερασματολογία el
dc.subject Αντίστροφο Πρόβλημα el
dc.subject Αισθητήρες παραμορφώσεων el
dc.subject Structural Health Monitoring en
dc.subject Uncertainty Quantification en
dc.subject Inverse Problem en
dc.subject Bayesian Inference en
dc.subject Strain Sensing el
dc.title Corrosion Thickness Loss Monitoring in Marine Plates through Probabilistic Methods en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Condition-based Maintenance en
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-09-25
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια, οι πρακτικές που χρησιμοποιούνται για να διασφαλιστεί η κατασκευαστική ακεραιότητα και η λειτουργική ασφάλεια στον ναυτιλιακό τομέα έχουν παραμείνει ουσιαστικά ίδιες· και αν και αποδοτικές, παρουσιάζουν κάποια σημαντικα μειονκτήματα. Επιδιώκοντας μια μεταβολή προς την προγνωστική και υπο συνθήκες συντήρηση, ο τομέας της Παρακολούθησης Δομικής Ακεραιότητας (ΠΔΑ) κατασκευών εχει αναδειχθεί ως βιώσιμη επιλογή απο τα ενδιαφερόμενα μέρη του τομέα. Ο στόχος των συστημάτων ΠΔΑ είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την ύπαρξη ή τον βαθμό δομικής υποβάθμισης, χρησιμοποιώντας μεγάλες ποσότητες δεδομένων απο επιτόπιους αισθητήρες. Προς αυτή την κατεύθυνση, ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να κατασκευάσει ενα σχέδιο ΠΔΑ, το οποίο να εκτιμάει την απώλεια πάχους λόγω διάβρωσης στο ναυτιλιακό περιβάλλον λειτουργείας, χρησιμοποιώντας ανίχνευση παραμορφώσεων. Για τον σκοπό αυτό, θεωρήθηκε μια απλή ορθογώνια πλάκα σε συνθήκες ομοιόμορφης διάβρωσης, η οποία υποβάλλεται μάλιστα σε στοχαστική φόρτιση. Ο χειρισμός της ποσότητας ενδιαφέροντος έγινε σε πλαίσιο πιθανοτήτων χρησιμοποιώντας Μπεϋζιανή συμπερασματολογία. Τα δεδομένα παραμορφωσιακής απόκρισης δημιουργήθηκαν μέσω ενός μοντέλου Πεπερασμένων Στοιχείων (ΠΣ) υψηλής ακρίβειας και λόγω της φύσης της Μπεϋζιανής αναβάθμισης πληροφορίας, υποκατάστατα μοντέλα χρησιμοποιήθηκαν για την επίτευξη της λύσης αποδοτικά. el
heal.abstract Over the years, the practices that are used to ensure structural integrity and operational safety in the maritime sector have remained basically the same; and although efficient, they present some important drawbacks. In looking to enable a shift towards predictive and condition-based maintenance, the field of Structural Health Monitoring (SHM) has emerged as a viable option among stakeholders. The goal of SHM is to infer the existence or level of structural degradation using large amounts of in situ sensor obtained data. In this direction, the objective of this study is to construct a SHM system that estimates the thickness loss due to corrosion in the marine operational environment utilizing strain sensing. For this purpose, a simple rectangular plate at uniform corrosion was considered as a reference structural element, which was subjected to stochastic loading as well. The quantity of interest was treated in a probabilistic framework using Bayesian inference. Strain response data were produced through a high-fidelity Finite Element (FE) model and due to the nature of Bayesian updating, surrogate models were employed to proceed to solution efficiently. en
heal.advisorName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σαμουηλίδης, Μανόλης el
heal.committeeMemberName Δημόπουλος, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 80 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής