dc.contributor.author | Βασίλας, Ευστράτιος | el |
dc.contributor.author | Vasilas, Efstratios | en |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T11:50:43Z | |
dc.date.available | 2024-01-26T11:50:43Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58696 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26392 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δοκιμή έναρξη λειτουργίας | el |
dc.subject | Wet commissioning | en |
dc.title | "Δοκιμή και έναρξη λειτουργίας" εγκατάστασης αποθήκευσης & διακίνησης αεροπορικού καυσίμου jet a-1 | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Λειτουργία εγκαταστάσεων | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-07-14 | |
heal.abstract | Τα καύσιμα αεροπορίας, ανήκουν σε μια ειδική κατηγορία καυσίμων, για τα οποία έχουν επιβληθεί αυστηρές προδιαγραφές, λόγω των συνθηκών χρήσης τους. Αυτές οι προδιαγραφές καθορίζονται από διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα. Η διατήρηση των χημικών ιδιοτήτων του καυσίμου και γενικότερα των προδιαγραφών του, κατά την διακίνηση, αποθήκευση και διανομή προς τα αεροσκάφη, αποτελεί μέχρι τις μέρες μας, τον βασικό στόχο των εμπλεκόμενων μερών (Διυλιστήρια, μεταφορείς, εταιρείες αποθήκευσης, ανεφοδιασμών, κ.τ.λ.), δεδομένης της πολυπλοκότητας των δικτύων, μέσω των οποίων διακινείται το καύσιμο (πλοία, αγωγοί, τερματικοί σταθμοί, βυτιοφόρα κ.α.), καθώς και τους επιμολυντικούς παράγοντες που ενδέχεται να υπάρχουν σε κάθε στάδιο διακίνησης. Πέραν των υψηλών απαιτήσεων για την καθημερινή διαχείριση της ποιότητας του καυσίμου, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις, κατά την κατασκευή μίας νέας εγκατάστασης αεροπορικού καυσίμου, αποτελεί η διαδικασία για την πρωταρχική πλήρωση όλου του δικτύου της με καύσιμο JET A-1, την διεξαγωγή απαραίτητων ελέγχων και δοκιμών, μέχρι τη τελική πιστοποίηση όλων των συστημάτων που έρχονται σε επαφή με το καύσιμο και προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία «παράδοσης-παραλαβής» της εγκατάστασης από τον κατασκευαστή, στον ιδιοκτήτη. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει τη διαδικασία «Δοκιμής και Έναρξης Λειτουργίας» (Wet Commissioning) που σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε, σε μία νέα εγκατάσταση αεροπορικού καυσίμου (JET A-1), ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των παρακάτω διεθνών προτύπων, • JIG-2 (Aviation Fuel Quality Controls and Operating Standards for Airport Depots and Hydrants), • EI 1560 (recommended practice for the operation, maintenance and commissioning of aviation fuel hydrant systems and hydrant system extensions) • ΙΑΤΑ “Guidance Material for Aviation Turbine Fuels Specifications” Η διαδικασία αυτή, έχει ως τελικό στόχο, να πιστοποιήσει, ότι το σύστημα του δικτύου καυσίμου εσωτερικά, είναι καθαρό, στα επίπεδα που ορίζουν τα παραπάνω πρότυπα, καθώς και ότι το καύσιμο που χρησιμοποιήθηκε, τηρεί τις προδιαγραφές, είναι πιστοποιημένο και έτοιμο προς χρήση στα αεροσκάφη. Η παραπάνω διαδικασία υλοποιήθηκε σε πραγματικό έργο, στο πλαίσιο της «Δοκιμής και Έναρξης λειτουργίας» (Wet Commissioning) μίας νέας εγκατάστασης αεροπορικού καυσίμου (JET A-1) και αποτελεί την εμπειρική συνεισφορά της διπλωματικής εργασίας. Η εργασία παρουσιάζει μέσω της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε, τις σημαντικές πτυχές για την ασφαλή και επιτυχή διεξαγωγή ενός τέτοιου έργου και προκειμένου ο αναγνώστης, να λάβει υπόψιν τις πρακτικές που εφαρμόστηκαν, ώστε να προβεί στην αποτελεσματικότερη υλοποίηση αντίστοιχου έργου. | el |
heal.advisorName | Παναγιώτου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Τόλης, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Κυρηττόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 116 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: