dc.contributor.author |
Στεφαδούρος, Γιώργος
|
el |
dc.contributor.author |
Stefadouros, Giorgos
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-01-29T10:48:12Z |
|
dc.date.available |
2024-01-29T10:48:12Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58714 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26410 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ναυτική πλυντρίδα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικός ισολογισμός |
el |
dc.subject |
Μελέτη Βραχυκυκλωμάτων |
el |
dc.subject |
Υπολογισμός κίνδυνου ηλεκτρικού τόξου |
el |
dc.subject |
Εξοπλισμός Προσωπικής Προστασίας |
el |
dc.subject |
Marine scrubber |
en |
dc.subject |
Electrical load analysis |
en |
dc.subject |
Short circuit study |
en |
dc.subject |
Arc-flash study |
en |
dc.subject |
Personal Protective Equipment |
el |
dc.title |
Ηλεκτρολογικές μελέτες για εγκατάσταση συστημάτων περιορισμού αέριων ρύπων μηχανών πλοίου |
el |
dc.title |
Electrical studies of ship's energy systems due to retrofitting and
installation of exhaust gas treatment systems |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυτική Μηχανολογία |
el |
heal.classification |
Marine Engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-09 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ηλεκτρολογική μελέτη ενός πλοίου
με προσθήκη πλυντρίδας δέσμευσης οξειδίων του θείου (scrubber).
Αφορμή για την εργασία αποτέλεσαν οι πρόσφατες μειώσεις στα όρια εκπομπής αέριων
ρύπων από τον IMO και ως αποτέλεσμα αυτών η αύξηση των ενεργειακών αναγκών στα
πλοία λόγω των νέων εγκαταστάσεων όπως τα scrubbers.
Αρχικά αναφέρονται κάποια στοιχεία για τα αίτια της ατμοσφαιρικής ρύπανσης λόγω της
θαλάσσιας κυκλοφορίας, εστιάζοντας στις εκπομπές των οξειδίων του θείου (SOx).
Έπειτα περιγράφονται οι τρόποι περιορισμού των αέριων ρύπων όπως επιβάλλονται
από διεθνείς κανονισμούς. Στη συνέχεια αναλύονται οι τρόποι λειτουργίας και οι τύποι
των scrubber.
Στα πλαίσια της εργασίας θα χρησιμοποιηθεί η περίπτωση του υπό μελέτης πλοίου του
θέματος μελέτης πλοίου της σχολής για τους υπολογισμούς. Συγκεκριμένα θα γίνει
ηλεκτρικός ισολογισμός, μελέτη βραχυκυκλώματος και μελέτη κίνδυνου ηλεκτρικού
τόξου σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα. Τέλος θα επιλεγεί εξοπλισμός προσωπικής
προστασίας για αντιμετώπιση του υπολογισμένου κινδύνου. |
el |
heal.advisorName |
Προυσαλίδης, Iωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαδόπουλος, Χρήστος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
123 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|