dc.contributor.author | Αλεξίου, Ιορδάνης | el |
dc.contributor.author | Alexiou, Iordanis | en |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T09:16:00Z | |
dc.date.available | 2024-02-09T09:16:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58817 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26513 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Maxsurf | en |
dc.subject | Shipflow | en |
dc.subject | Hull Design | en |
dc.subject | EEDI | en |
dc.subject | VLCC | en |
dc.subject | Σχεδίαση Γάστρας | el |
dc.subject | Μελέτη και Σχεδίαση | el |
dc.subject | Δείκτης Μέσης Εκροής Πετρελαίου | el |
dc.subject | Αντίσταση | el |
dc.subject | Έλικα | el |
dc.title | Μελέτη και σχεδίαση πλοίου μεταφοράς αργού πετρελαίου κλάσης VLCC | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μελέτη και Σχεδίαση Πλοίου | el |
heal.classification | Ship Design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-10-11 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη και τη σχεδίαση ενός πλοίου μεταφοράς αργού πετρελαίου κλάσης VLCC. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει στη διαδικασία σχεδίασης της γάστρας του πλοίου στο περιβάλλον του Maxsurf Modeler και ύστερα στον καθορισμό των εσωτερικών χώρων και την πραγματοποίηση υπολογισμών στο περιβάλλον του Maxsurf Stability. Θα γίνει έλεγχος της άθικτης ευστάθειας και ευστάθειας μετά από βλάβη για τα χειρότερα σενάρια με βάση τους κανονισμούς της MARPOL και θα βρεθεί ο δείκτης εκροής πετρελαίου σύμφωνα με τον Κανονισμό 23 της MARPOL. Με τη βοήθεια του σχεδιαστικού προγράμματος Rhinoceros 6, θα δημιουργηθεί το σχέδιο Γενικής Διάταξης του πλοίου και το σχέδιο Χωρητικότητας. Στη συνέχεια, θα γίνει διαστασιολόγηση όλων των βασικών στοιχείων αντοχής της μέσης τομής όπως ορίζουν οι “Common Structural Rules for Bulk Carriers and Tankers” (1 Jan 2023) του IACS και θα κατασκευαστεί το Σχέδιο Μέσης Τομής του πλοίου. Τέλος, εισάγοντας τη γεωμετρία της γάστρας στο Shipflow, θα γίνει εκτίμηση της αντίστασης του πλοίου, η οποία θα συγκριθεί με τα αποτελέσματα που προκύπτουν από το πρόγραμμα Maxsurf Resistance και θα γίνει επιλογή ταχύτητας υπηρεσίας, έλικας και κύριας μηχανής με βάση τον δείκτη EEDI. | el |
heal.abstract | The subject of the current diploma thesis is the preliminary design of a VLCC class tanker. Specifically, it aims at the procedure of designing the ship’s hull in Maxsurf Modeler and the creation of the inner compartments and tanks and the calculation process in Maxsurf Stability. It involves the calculations regarding intact and damage stability based on the corresponding criteria presented in MARPOL and the calculation of the mean oil outflow index as it is described in MARPOL’s Regulation 23. The General Arrangement plan and the Capacity plan will be created using the design program Rhinoceros 6. Moreover, the dimensions of the main structural elements that compose the Midship section will be chosen based on the “Common Structural Rules for Bulk Carriers and Tankers” (1 Jan 2023) from IACS, followed by the Midship Section plan. Finally, inserting the geometry of the hull in Shipflow, the ship’s resistance will be calculated, which will be compared with the results from Maxsurf Resistance and the ship’s service speed, propeller and main engine will be chosen based on the attained EEDI. | en |
heal.advisorName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ηλιοπούλου, Ελευθερία | el |
heal.committeeMemberName | Ανυφαντής, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 203 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: