HEAL DSpace

ΙΚΕΑ Business Strategy

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαζαράκη, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Lazaraki, Evangelia en
dc.date.accessioned 2024-02-12T12:45:46Z
dc.date.available 2024-02-12T12:45:46Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58848
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26544
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Επιχειρησιακή Στρατηγική el
dc.subject IKEA el
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Δημογραφικός Σχεδιασμός el
dc.subject Κυκλική Επιχείρηση el
dc.subject Βusiness Strategy en
dc.subject Marketing en
dc.subject Value Chain Analysis en
dc.subject Porter’s and SWOT Analysis en
dc.subject Pestel Analysis en
dc.title ΙΚΕΑ Business Strategy en
heal.type masterThesis
heal.secondaryTitle Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΓΙΚΗ ΤΗΣ ΙΚΕΑ el
heal.secondaryTitle Η Επιχειρησιακή Στρατηγική της ΙΚΕΑ el
heal.classification Επιχειρησιακή Στρατηγική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-10-18
heal.abstract Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι να διερευνήσει και να προσδιορίσει τα στοιχεία και τις προδιαγραφές μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής, μιας εταιρείας λιανικού εμπορίου. Για την εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού διερευνήθηκε και αναλύθηκε, η στρατηγική της εταιρείας «Inter ΙΚΕΑ Holdings B.V.», δηλαδή η γνωστή σε όλους μας ΙΚΕΑ, η οποία δραστηριοποιείται παγκοσμίως. Στην παρούσα μελέτη περίπτωσης, χρησιμοποιήθηκε η ερευνητική μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου. Για την υλοποίηση της, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε σχετικά βιβλία, επιστημονικά άρθρα, ιστοσελίδες και στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου ΙΚΕΑ. Τα στοιχεία της έρευνας έδειξαν, ότι μία στρατηγική εταιρείας λιανικού εμπορίου, για να είναι πετυχημένη, πρέπει να ορίζει με σαφήνεια τη φιλοσοφία και τους στόχους του οργανισμού. Θα πρέπει επίσης να ερευνά την κατάσταση, τις συνθήκες της αγοράς και να εφαρμόζει το μίγμα μάρκετινγκ, δίνοντας έμφαση στις ανάγκες της κάθε εποχής. Να διαθέτει ένα καλά οργανωμένο δίκτυο διανομής, να ακολουθεί ανταγωνιστικές στρατηγικές τιμολόγησης και να προωθεί τα προϊόντα με όλα τα σύγχρονα μέσα προώθησης. Στα πλαίσια της προώθησης, θα πρέπει να φροντίζει και για τη δημιουργία μιας καλής εταιρικής εικόνας, αναλαμβάνοντας δράσεις ΕΚΕ, χορηγίες και πράσινες ενέργειες που προωθούν το κοινωνικό όφελος. Επίσης, πρέπει να πραγματοποιεί την ανάλυση SWOT, Pestel, Porter και να επενδύει στην καινοτομία, λανσάροντας νέα προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών. Τέλος, η στρατηγική της ΙΚΕΑ ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός επιτυχημένου brand, όμως για να διασφαλιστεί η επιτυχία νέων προϊόντων, η εταιρεία πρέπει να συνεχίσει να εφαρμόζει ένα αποτελεσματικό πλάνο μάρκετινγκ και αποτελεσματικές στρατηγικές εφαρμογής και ελέγχου, καθώς δραστηριοποιείται διεθνώς και είναι πολύ δύσκολη η καθολική εφαρμογή αποφάσεων και τακτικών. Το σχέδιο και η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να αξιολογούνται διαρκώς, ώστε να επαναπροσδιορίζεται η αποτελεσματικότητά τους, με τις αλλαγές των καιρών. el
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.advisorName Πανόπουλος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Πανόπουλος, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 104 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα