dc.contributor.author | Μελισσουργός, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Melissourgos, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T09:25:31Z | |
dc.date.available | 2024-02-13T09:25:31Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58850 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26546 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | el |
dc.subject | Έξυπνα λιμάνια | el |
dc.subject | Αιολική ενέργεια | el |
dc.subject | Ηλιακή ενέργεια | el |
dc.subject | Πράσινα λιμάνια | el |
dc.subject | HomerPro | en |
dc.subject | Smart port | en |
dc.subject | Green port | en |
dc.subject | Νησιά Κυκλάδων | el |
dc.subject | Cyclades islands | en |
dc.subject | Solar energy | en |
dc.subject | Wind energy | en |
dc.subject | Renewable energy sources | en |
dc.subject | ΑΠΕ | el |
dc.subject | RES | en |
dc.title | Αξιολόγηση συστημάτων ΑΠΕ για την κάλυψη ενεργειακών αναγκών σε έξυπνα-πράσινα λιμάνια των Κυκλάδων | el |
dc.title | Evaluation of RES systems to meet energy needs in smart-green ports of Cyclades | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-10-24 | |
heal.abstract | Τα λιμάνια αποτελούν κόμβους εμπορίου και πύλη για την είσοδο και έξοδο επιβατών σε έναν τόπο. Γύρω από την λειτουργία τους γεννιούνται ιδέες για το πως μπορούν αυτά να βελτιωθούν, για το πως μπορεί να βελτιωθεί η ζωή γύρω από αυτά, αλλά και για το πως έχουν εξελιχθεί μέσα στα χρόνια. Ο εκσυγχρονισμός τους και η εισαγωγή λοιπόν νέων τεχνολογιών σε αυτά αποτελεί μονόδρομο για την βελτίωση τους. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στα λιμάνια 5ης γενιάς, δηλαδή ευφυή και πράσινα. Ξεκινώντας αρχικά από το πως μεταφερθήκαμε από τις έξυπνες πόλεις στα έξυπνα λιμάνια, τις τεχνολογίες που απαρτίζουν τα λιμάνια αυτά, καθώς και παραδείγματα τέτοιων λιμανιών στον κόσμο και στην Ελλάδα. Βέβαια, για την μετατροπή των λιμανιών σε έξυπνα-πράσινα ακολουθούνται συγκεκριμένες νομοθεσίες και πρότυπα, στα οποία γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην εργασία, όπως και λιμάνια που ακολουθούν ήδη αυτά τα πρότυπα. Στην συνέχεια γίνεται ανάλυση των συνηθέστερων τεχνολογιών που εντοπίζονται σε τέτοιου τύπου λιμάνια, με ιδιαίτερη έμφαση στις τεχνολογίες για την αξιοποίηση των φυσικών πόρων. Επιπλέον, γίνεται περιγραφή και ανάλυση των υπό μελέτη νησιωτικών λιμανιών, της Νάξου, Σχοινούσας, Ηρακλειάς καθώς και νέες προοπτικές διασύνδεσής τους, αλλά και προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό τους, ενώ στο τέλος γίνεται αναφορά στο λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για το υπολογιστικό κομμάτι, στα φορτία των λιμανιών, καθώς και σύγκριση διάφορων συστημάτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίσταση. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σύγκριση και επιλογή του βέλτιστου τρόπου για κάλυψη των αναγκών σε ηλεκτρική ενέργεια αυτών των λιμανιών, προκειμένου να γίνει μείωση του αποτυπώματος του άνθρακα που έχουν, και να μειωθεί η ενεργειακή σπατάλη. Πέρα από την ενεργειακή κάλυψη, βασικός στόχος είναι οι κατάθεση προτάσεων ώστε τα λιμάνια των νησιών αυτών, αν και μικρά, να μπορούν να χαρακτηρίζονται ως ευφυή και έξυπνα. | el |
heal.abstract | Ports can be characterized as trade hubs and gateways for passengers to enter or exit from a place, town, island. Their operation can be source to create ideas on how they can be improved on how life around them can be improved and on how the ports have evolved over the years. Their evolution and the introduction of new technologies is the only way to improve them. In this thesis, referred to fifth generation ports, which are the smart and green ports. First of all, it is reported the way of movement smart cities to smart ports, the technologies that make up these ports, as well as examples of such ports in international level and Greece. Of course, for the conversion of ports into smart-green ones, specific legislation and standards are followed, to which special reference is made in the work, as well as ports that already follow these standards. Moreover, an analysis is made of the most common technologies found in such ports, with a particular emphasis on technologies for the utilization of natural resources. In addition, there is a description and analysis of the island ports under study, Naxos, Schinoussa, Heraklia, as well as new perspectives for their interconnection, as well as proposals for their modernization, while at the end there is a reference to the software used for the computing part, the loads of the of ports, as well as a comparison of different systems that can be used in any situation. The purpose of this thesis is to compare and choose the best way to reach the electricity needs of these ports, in order to reduce the carbon footprint and to reduce energy waste. Beyond energy coverage, the main goal is to submit proposals so that the ports of these islands, although small, can be characterized as intelligent and smart. | en |
heal.advisorName | Κάραλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 131 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: