HEAL DSpace

Ανάλυση εξορθολογισμένης διαχείρισης ενεργειακών απαιτήσεων πλοίων κατά τον ελλιμενισμό τους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοροβέσης, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Korovesis, Athanasios en
dc.date.accessioned 2024-02-13T10:14:10Z
dc.date.available 2024-02-13T10:14:10Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58881
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26577
dc.rights Default License
dc.subject Cold ironing en
dc.subject Ελλιμενισμός el
dc.subject Ηλεκτρική ενέργεια el
dc.subject Ατμοσφαιρική ρύπανση el
dc.subject Πίνακας διασύνδεσης ξηράς el
dc.title Ανάλυση εξορθολογισμένης διαχείρισης ενεργειακών απαιτήσεων πλοίων κατά τον ελλιμενισμό τους el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-10-16
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία αξιολογείται η χρήση της τεχνολογίας του Cold Ironing ως μέσο για την μείωση των αέριων ρύπων που προκαλούνται από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα σε όλο τον κόσμο. Πραγματοποιείται εκτίμηση των ενεργειακών αναγκών 35 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τον ελλιμενισμό τους με στόχο την διαστασιολόγηση του πίνακα διασύνδεσης ξηράς. Αρχικά, γίνεται μία ανάλυση της παρούσας κατάστασης της ναυτιλίας σε παγκόσμιο επίπεδο και εν συνεχεία του τρόπου με τον οποίο αυτή επηρεάζει τους ανθρώπους αλλά και το φυσικό περιβάλλον. Αναφέρεται ακόμα η πορεία την οποία θα ακολουθήσει η ναυτιλία τα επόμενα χρόνια με γνώμονα την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, όπως αυτή ορίζεται από τα υπεύθυνα ρυθμιστικά όργανα. Ύστερα, τεκμηριώνεται η βαρύνουσα σημασία που έχουν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο παγκόσμιο ενεργειακό ισοζύγιο ενώ ακολούθως παρουσιάζεται η τεχνολογία του Cold Ironing με τα χαρακτηριστικά της και την ικανότητα της να αποτελεί μια ικανοποιητική περιβαλλοντικά φιλική λύση. Στο πλαίσιο αυτό, περιγράφεται πλήρως η αντίστοιχη νομοθεσία η οποία διέπει τις εγκαταστάσεις των μονάδων Cold Ironing. Στη συνέχεια της εργασίας, παρουσιάζονται τα δεδομένα των πλοίων από τα οποία εξήχθησαν όλα τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα. Η επεξεργασία αυτών, οδήγησε στην δημιουργία ενός τρόπου εκτίμησης των ενεργειακών αναγκών κατά την παραμονή στο λιμάνι που εν δυνάμει επεκτείνεται σε όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Για την εκτέλεση των απαιτούμενων υπολογισμών, γίνεται ανασκόπηση των γενικών αρχών των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων στα πλοία σύμφωνα με τους αντίστοιχους κανονισμούς. Συμπεριλαμβάνεται ανάλυση των ηλεκτρικών δικτύων και παρουσιάζεται η μεθοδολογία υπολογισμού του ρεύματος γραμμής και κατ’ επέκταση ο τρόπος υπολογισμού της διατομής των αγωγών και της διατομής των ζυγών του πίνακα. Επιπρόσθετα, εκτελείται μελέτη για την προστασία από βραχυκύκλωμα καθώς και μελέτη της αντοχής των ζυγών του πίνακα. Τέλος, παρουσιάζονται δύο περιπτώσεις εγκαταστάσεων, μία μεγαλύτερη του 1 MW και μία μικρότερη στις οποίες εφαρμόζονται όλες οι παραπάνω μεθοδολογίες με τα αντίστοιχά τους αποτελέσματα για την πλήρη διαστασιολόγηση του πίνακα διασύνδεσης. el
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Δημόπουλος, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 98 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής