dc.contributor.author | Πολυχρονόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Polychronopoulos, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:19:12Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:19:12Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58981 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26677 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Στροβιλομηχανές | el |
dc.subject | Ελικόπτερα | el |
dc.subject | Διαγνωστική | el |
dc.subject | Model development | en |
dc.subject | Turboshaft engine | en |
dc.subject | Helicopters | en |
dc.subject | Proosis | en |
dc.subject | Fault diagnosis | en |
dc.title | Δημιουργία γενικού μοντέλου αεροπορικού κινητήρα Turboshaft και εφαρμογή στους M250 και T55 | el |
dc.title | Development of a general turboshaft aircraft engine model and application to the M250 and T55 | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Aviation engineering | en |
heal.classification | Thermal Turbomachines | en |
heal.classification | Fluid mechanics | en |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-10-25 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία τέθηκε ως στόχος να σχεδιασθεί ένα μοντέλο που μπορεί να προσομοιάσει την λειτουργία των αεροπορικών κινητήρων που χρησιμοποιούνται για τηνπτήση ελικοπτέρων, δηλαδή κινητήρες τύπου turboshaft. Η υλοποίηση έγινε μέσα στουπολογιστικό περιβάλλον PROOSIS, το όνομα του οποίου προκύπτει από το ακρωνύμιο Propulsion Object Oriented Simulation Software. Το PROOSIS αποτελεί ένα διαδεδομένολογισμικό για την προσομοίωση απόδοσης αεριοστροβίλων και η πρόσβαση σε αυτό παρασχέθηκε μέσω του Εργαστηρίου Θερμικών Στροβιλομηχανών. Η δυναμικότητα σχεδίασης του προγράμματος έδωσε ως αποτέλεσμα το μοντέλο να διαθέτει ευελιξία για προσαρμογή σε διάφορους τύπους κινητήρων, την αλλαγή διατάξεων, παραμέτρων και συνιστωσών. Το γενικό μοντέλο, αφού σχεδιάσθηκε, προσαρμόσθηκε ανάλογα για την δημιουργία δύο ξεχωριστών μοντέλων με σκοπό την ανάλυση και την σύγκριση δυο κινητήρων turboshaft διαφορετικών απαιτήσεων και προδιαγραφών. Το αντικείμενο σχεδίασης του πρώτου μοντέλου είναι ο κινητήρας M250-C30R/3 που εξοπλίζει το Ε/Π OH-58D Kiowa Warrior και του δεύτερου μοντέλου είναι ο κινητήρας T55-L-714A που εξοπλίζει το Ε/Π CH-47D Chinook. | el |
heal.abstract | In this thesis, the aim was to design a model that can simulate the operation of aviation engines used for helicopter flight, i.e. turboshaft engines. The implementation took place within the computer environment PROOSIS, the name of which derives from the acronym Propulsion Object Oriented Simulation Software. The PROOSIS is a widespread software for gas turbine performance simulation and access to it was provided through the Laboratory of Thermal Turbines. The dynamic design of the program has resulted in the model having the flexibility to adapt to various types of engines, changing layouts, parameters and components. The general model, once designed, was adapted accordingly to create two separate models in order to analyze and compare two turboshaft engines of different requirements and specifications. The design object of the first model is the M250-C30R/3 engine that equips the OH-58D Kiowa Warrior and the second model is the T55-L-714A engine equipping the CH-47D Chinook. | en |
heal.advisorName | Αρετάκης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Αρετάκης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννάκογλου, Κυριάκος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 152 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: