dc.contributor.author | Ιωαννίδη, Χρυσή | el |
dc.contributor.author | Ioannidi, Chrysi | en |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T09:22:15Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T09:22:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59054 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26750 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βιώσιμη αστική κινητικότητα | el |
dc.subject | Περπατησιμότητα | el |
dc.subject | Αστικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | ΣΒΑΚ | el |
dc.title | Αξιολόγηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την Περπατησιμότητα στις Ελληνικές πόλεις | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-10-19 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την αξιολόγηση παραμέτρων που επηρεάζουν την περπατησιμότητα. Τα τελευταία χρόνια, το ερευνητικό ενδιαφέρον έχει στραφεί προς την εφαρμογή μέτρων και πολιτικών βιώσιμης αστικής κινητικότητας (ΒΑΚ). Ο σχεδιασμός των πόλεων, στρέφεται σε πιο ήπιες μορφές μετακίνησης, πιο βιώσιμους, όπως είναι το περπάτημα, το ποδήλατο και η δημόσια συγκοινωνίας, έναντι του αυτοκινήτου. Η παρούσα μελέτη εστιάζει στο περπάτημα, δημιουργώντας την ανάγκη για την μελέτη των υποδομών και του ευρύτερα του χώρου στον οποίο κινείται ο πεζός και τον βαθμό που το περιβάλλον είναι φιλικό προς την πεζή μετακίνηση. Μελετάται, επομένως, η έννοια της περπατησιμότητας, υπό το πρίσμα παραμέτρων που την επηρεάζουν. Οι παράμετροι αναζητούνται βιβλιογραφικά και επιλέγονται οι σημαντικότερες. Στην συνέχεια, εφαρμόζοντας την μέθοδο της δομικής ανάλυσης, οι παράμετροι αυτοί, αξιολογούνται και ιεραρχούνται ως προς τον βαθμός επιρροής και εξάρτησης που εμφανίζουν μεταξύ τους. Δημιουργείται, όμως, το ερώτημα, κατά πόσο η ιεράρχηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την περπατησιμότητα, βρίσκει πεδίο εφαρμογής στον σχεδιασμό σε μία ελληνικές πόλεις. Για αυτό τον λόγο, επιλέγεται το ΣΒΑΚ της Λάρισας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι προτεινόμενες παρεμβάσεις του, διαπερνώνται από τις παραμέτρους αυτές. Μέσα από την συγκεκριμένη μελέτη, επομένως, η έννοια της περπατησιμότητας μελετάται υπό το πρίσμα παραμέτρων, βρίσκοντας πεδίο εφαρμογές και σε άλλες μελέτες αστικού σχεδιασμού. | el |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Στρατηγέα, Αναστασία | el |
heal.committeeMemberName | Δάρρα, Αθανασία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 99 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: